برگزیده ها
 قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات جامعه را حل نمی‌کند

دبیر مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان همدان از مردم خواست برای شناخت کاندیدای اصلح تلاش کنند و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که قهر کردن ما با صندوق های رأی نمی تواند مشکلات جامعه را حل کند.

مازندمجلس: محمد صباغیان‌اردکانی درباره معرفی کاندیداهای مورد حمایت مجمع پیروان خط امام و رهبری استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبیعتاً باید تا زمان اعلام نظر و معرفی لیست اسامی افراد تأیید شده از سوی وزارت کشور صبر کنیم بنابراین برنامه اصلی حزب زمانی آغاز می شود که افراد تأیید صلاحیت شده مشخص شوند و از بین این افراد با سازوکاری که در شورای هماهنگی حزب درنظر گرفته شده، به نتیجه موردنظر خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه سازوکار به گونه ای که از افراد و کاندیداها حمایت شود، نیست، افزود: ممکن است افراد از این حزب و یا مورد حمایت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب باشد و عموما افراد جوان و یا دارای دیدگاه جوانانه مورد توجه قرار خواهند داشت.

صباغیان از پررنگ تر شدن برنامه های حزب در زمان نزدیکی به ایام انتخابات سخن گفت و ادامه داد: برنامه هایی داریم که صرفا محدود به زمان های انتخابات نیست؛ به طور مثال با همکاری دیگر احزاب همسو که طیف متفاوت و گسترده ای را شامل می شوند، برنامه های دوره ای مختلف آموزشی در زمینه روانشناسی و مسائل حقوقی مربوط به احزاب برگزار می کنیم.

وی اکثر اعضای حزب را از قشر جوانان معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه عموما میزان حضور بانوان در احزاب کمرنگ است اما در دفتر رزن که خانم عباسی دبیر حزب پیروان خط امام است، بانوان بسیار فعال هستند و در حادثه سیل که در ابتدای سالجاری در منطقه اتفاق افتاد، در هماهنگی و ارسال کمک های مردمی بسیار خوب عمل کرد و در محل حادثه حضور یافت.

صباغیان از وجود دفاتر حزب در شهرستان های رزن، ملایر و همدان سخن به میان آورد و بیان کرد: در دوره ای قرار داریم که مردم با مشکلات معیشتی و مسائل مالی و اجتماعی مواجه هستند و مشاهده اختلاس هایی که صورت می گیرد این سوال را به وجود آورده که آیا کشور فاقد امکانات کنترل و نظارتی لازم برای جلوگیری از این اتفاقات است؟ و همین موضوع ممکن است مردم را دچار دلسردی کند.

وی با تأکید بر اینکه ما برای حضور در انتخابات شرایط خاص خود را داریم، خاطرنشان کرد: اگر کاندیدای مورد تأیید ما در تعیین صلاحیت ها کنار گذاشته شود، کاندیدایی در منطقه نخواهیم داشت اما این به آن معنا نیست که در انتخابات حضور پیدا نکنیم.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان همدان از مردم خواست برای شناخت کاندیدای اصلح تلاش کنند و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که قهر کردن ما با صندوق های رأی نمی تواند مشکلات جامعه را حل کند.

انتخابات رای مجلس شورای اسلامی مازند مجلس