برگزیده ها
اعتراض مقتدی صدر عراق به برگزاری زودهنگام انتخابات

رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام تحت نظارت ایالات متحده اعلام کرد.

مازندمجلس: رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه کشور نیازی به کشورهای مستکبر ندارد، گفت که در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا سکوت نخواهند کرد.

سید «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق دوشنبه شب در با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام تحت نظارت ایالات متحده اعلام کرد و گفت که در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه عراق نیازی به کشورهای مستکبر ندارد، افزود: «اگر آمریکا بار دیگر در امور عراق دخالت کند، تظاهرات میلیونی در کشور به راه انداخته می‌شود».

رهبر جریان صدر تصریح کرد: «به آمریکا اجازه موج سواری نخواهیم داد و نمی‌گذاریم عراق را به سوریه و میدان جنگ و درگیری تبدیل کند».

سید مقتدی الصدر با اشاره به تظاهرات در عراق افزود: «آمریکا بار دیگر ثابت کرد که در امور دیگر کشورها دخالت می‌کند. عراق مال مردم این کشور است و خودشان سرنوشت آن را رقم می‌زنند».

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «دست از دخالت در عراق بردارید، عراق شخصیت‌های بزرگی دارد که می‌توانند از وطنشان دفاع کنند و نیازی به دخالت نه شما و نه دیگران دارد».

رهبر جریان صدر به آمریکا هشدار داد که اگر یک بار دیگر در امور عراق دخالت کند، با برگزاری تظاهرات میلیونی، به حضور این کشور در عراق پایان خواهند داد.

مقتدی صدر تبلیغ زودهنگام مازندمجلس