برگزیده ها
 برجام کلاه گشادی بود که سر مردم رفت

نماینده مردم کرمانشاه گفت: معتقدم که مشکلات و مسائل حادی که در دولت وجود دارد و افراد مسئله داری که در وزارتخانه‌ها حضور دارند، از دلایل موضع گیری های اخیر رئیس جمهور می‌تواند باشد.

مازندمجلس: سید قاسم جاسمی به سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد اشاره کرد و گفت: یکسال و نیم تا پایان عمر دولت باقی مانده که متاسفانه از طرف رئیس جمهور شبهات و ابهاماتی مطرح شد و همین مسائل هم باعث تشویش افکار عمومی می‌شود.

وی در ادامه افزود: رئیس جمهور و دیگر سران قوا شخصیت های تراز اول کشور هستند که در جلسات خصوصی بین سران سه قوه رئیس جمهور می‌تواند به صورت خصوصی مباحث را رد و بدل کند و بگوید که شما به صورت جناحی با فساد برخورد می‌کنید و هیچ ضرورتی ندارد که رئیس جمهور بخواهد در ملاءعام اینچنین حرف‌هایی را بزند که ذهنیت برای دیگران بوجود بیاورد.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: معتقدم که مشکلات و مسائل حادی که در دولت وجود دارد و افراد مسئله داری که در وزارتخانه‌ها حضور دارند و دستگیر می‌شوند از دلایل مواضع تازه رئیس جمهور می‌تواند باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: همانطور که امام (ره) فرمودند همه در مقابل قانون برابر هستند هیچ کسی هم نمی‌تواند بگوید از قانون یک سر و گردن بالاتر هستم و تبعیض ایجاد شود؛ بنابراین من احساس می‌کنم که در پایان دولت رئیس جمهور می‌خواهد به مردم بگوید که نگذاشتند ما کار کنیم.

برجام تاثیری در زندگی مردم نداشت

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در رابطه با برجام هم همین را عرض می‌کنم که رئیس جمهور اعلام می‌کنند در برجام این موفقیت‌ها را داشتیم اگرهم نداشتیم علتش این بود که نگذاشتند ما کار کنیم در صورتی‌ که دست این‌ها برای کار باز است و فقط می‌خواهند امتیاز بگیرند برای رقابت‌های انتخاباتی در سال 1400 که هم از نظر سیاسی بگویند ما دستاوردمان در برجام این‌ها بوده و اگر هم موقعی ناموفق عمل کردیم به این دلایل بوده است تا گزینه‌های دیگری را برای این موضوع دوباره مطرح کنند که مردم را مثل دوره‌های قبل فریب بدهند چرا که رئیس جمهور در همان ابتدا هم می‌گفت که من می‌خواهم با کدخدا مذاکره کنم و به آمریکا نزدیک شوم و اینگونه سر مردم را کلاه گذاشت و بعد از گذشت 7 سال هم هیچ کاری نکردند.

رئیس جمهور برجام ایران مازند مجلس