برگزیده ها
نظارت مجلس بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه مقننه بنا به جایگاه تقنینی و نظارتی بر اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب توسط دستگاه‌های مختلف نظارت می‌کند.

مازندمجلس: محمداسماعیل سعیدی در خصوص اجرائی کردن بیانیه گام دوم اظهار داشت: اقدامات تئوری مناسبی در خصوص بیانیه گام دوم انجام شده و اکنون این بیانیه باید عملیاتی شود و برای تحقق این هدف لازم است وظایف دستگاه های مختلف به صورت دقیق مشخص شود.

وی افزود: اسناد بالادستی مهمی در کشور داریم که برای اجرایی شدن آن ها باید مراحلی که نیاز است را مشخص کنیم و هر کدام از دستگاه ها وظایف خود را بدانند تا به صورت کمی و کیفی در آن مسیر گام بردارند.

سعیدی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی بنا به جایگاهی که دارد می‌تواند بر دستگاه‌های مختلف نظارت کند تا اقدامات لازم برای اجرائی شدن بیانیه گام دوم انجام شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های مختلف همانند صدا و سیما، مرکز پژوهش‌ها و غیره گزارش‌های مناسبی را در زمینه بیانیه گام دوم تهیه کردند و کمیسیون فرهنگی مجلس با اطلاع یافتن از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف، به دنبال برنامه ریزی جهت هماهنگی اقدامات انجام شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد صدا و سیما در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران گفت: صداوسیما برنامه های مدونی را برای شبکه های مختلف تهیه کرده و گزارش آن ها در این زمینه نشان می دهد که اقدامات مدونی در این سازمان انجام شده است و به خوبی می توانند در مسیر اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنند.
محمد-اسماعیل-سعیدی مجلس-یازدهم گام-دوم-انقلاب مازندمجلس