برگزیده ها
جریان‌های سیاسی ایده‌های منطبق با واقعیت ارائه دهند

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو ایده‌های منطبق با واقعیت جامعه ارائه کنند، گفت: در آستانه انتخابات مردم از جریان‌های سیاسی انتظار دارند تا گزارش عملکرد خود در مجلس را ارائه کنند.

مازندمجلس: علیرضا رحیمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره استراتژی و راهبرد‌ رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: در آستانه انتخابات مردم از جریان‌های سیاسی انتظار دارند تا گزارش عملکرد خود در مجلس را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه گزارش فردی و عملکردی در انتخابات پیش‌رو مبنای قضاوت مردم برای دادن رای به کاندیداها خواهد بود، ادامه داد: قاعدتاً جریان‌های که در مجلس حضور دارند به هر میزان بتوانند گزارش عملکرد قوی‌تری به مردم ارائه کنند می‌توانند در انتخابات پیش‌رو اقبال را به خود بیشتر جلب کنند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه جریان‌های سیاسی باید ایده‌های جدید برای انتخابات مجلس داشته باشند، اضافه کرد: این ایده‌ها باید منطبق بر واقعیات جامعه باشد و از جنس مطالبات مردم که همان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: ایده‌های جریان‌های سیاسی در انتخابات آتی باید در عمل راهبردهای قوی داشته باشد تا تبدیل به شعار نشود.

مجلس-یازدهم جریان-های-سیاسی مازندران استاندار استانداری اشتغال بیکاری توسعه اقتصاد برندسازی مازندمجلس