برگزیده ها
رقابت رئیسی و روحانی در انتخابات، پای مسائل سیاسی را به میدان باز می کند

نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید براینکه مبارزه با فساد باید در تمام دستگاه ها در اولویت باشد، گفت: رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مقننه هرکدام به شیوه ای این مسئله را با جدیت دنبال می کنند؛ آنچه که مهم است مبارزه با فساد آن هم به طور شفاف است.

مازندمجلس: سید ابوالفضل موسوی با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد، بیان کرد: سفرهای استانی در توسعه و رفع مشکلات استان ها موثر است و در کل سفر رئیس جمهور به یزد دستاوردهای خوبی داشت. سفر مقامات به خصوص عناصر سیاسی و اجرایی به استان ها بعضا با حاشیه هایی همراه است به خصوص زمانی که به انتخابات نزدیک می شویم.

وی در ادامه با اشاره به حواشی ایجاد شده در سفر رئیس جمهور به یزد، بیان کرد: این مسائل چاشنی انتخابات است و هرچه جلوتر می رویم این حرف ها بیشتر نیز می شود. در سفر رئیس جمهور نیز این اتفاق افتاد.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در یزد برای مقابله با فسادهای میلیارد دلاری، بیان کرد: در خصوص مبارزه با فساد روسای هر سه قوه به میدان آمده و تلاش خود را به کار گرفته اند. رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مقننه هرکدام به شیوه ای این مسئله را با جدیت دنبال می کنند. از آنجایی که آقای روحانی و رئیسی با یکدیگر رقابت انتخاباتی نیز داشته اند ممکن است در این راه مسائل سیاسی نیز به میان آید اما آنچه که مهم است مبارزه با فساد آن هم به طور شفاف است.

این عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مبارزه با فساد باید در تمام دستگاه ها در اولویت باشد و فرقی نمی کند که در کدام قوه رخ داده است. هرجایی که فساد وجود دارد باید با آن برخورد کرد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، بهتر است.

مبارزه با فساد حسن روحانی رئیس قوه قضاییه مازندمجلس