برگزیده ها
توسعه اشتغال مهم ترین اولویت کشور

موافقان دو فوریت طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی با اشاره به شرایط فعلی کشور معتقد بودند توسعه اشتغال مهم ترین اولویت کشور است که با تصویب طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی تا حدودی محقق می شود.

مازندمجلس: روح الله بابایی صالح که به عنوان اولین موافق طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 آذرماه) مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، اظهار کرد: با رأی مثبت به این طرح شاهد توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود و نباید به خاطر ضعف عملکردی در برخی مناطق اقتصادی اصل موضوع را زیر سوال ببریم.

وی افزود: نقاط قوت زیادی در موضوع ایجاد مناطق ویژه اقتصادی دیده شده است که رونق تولید، اشتغال، رشد سرمایه گذاری، افزایش درآمدهای کشور و توسعه روابط اقتصادی از جمله این نقاط قوت است.

در ادامه احمد مازنی به عنوان دومین موافق طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی، گفت: با توجه به مشکلاتی که تحریم های ظالمانه و یک سوئه آمریکا برای ما ایجاد کرده است بحث اقتصاد یکی از اولویت های مهم ما در سال رونق تولید است و برای مقاومت در برابر این تحریم ها باید بخش تولید تقویت شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: چه اشکالی دارد شرایطی در سرتاسر کشور ایجاد شود تا زمینه تعامل و ایجاد ارتباط اقتصادی با کشورهای دیگر فراهم گردد.

وی ادامه داد: نیاز به تامین ارز در کشور، توسعه سرمایه گذاری، اشتغال و رونق تولید از اولویت هایی است که در کنار توسعه گردشگری در طرح مذکور دیده شده و من به عنوان یک نماینده این طرح را از اولویت های مهم کشور می دانم.

توسعه-اشتغال طرح-ایجاد-مناطق-ویژه-اقتصادی توسعه گردشگری مازندمجلس