برگزیده ها
دولت مراقب باشد توطئه ها به اجرا نرسد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت باید همواره مراقب باشد که شبکه‌های پنهانی در ایران شکل نگیرد و مراقبت کند تا توطئه‌ها به اجرا نرسد و اغتشاشات را به‌موقع مهار کند.

مازندمجلس: اسدالله بادامچیان در نشست دبیران حزب موتلفه با بیان اینکه از رهبر معظم به‌خاطر درایت در مدیریت جریان بنزین سپاسگزاریم، اظهار کرد: رهبر شجاع و هوشمندمان توطئه طراحی‌ شده دشمنان ایران و اسلام در اغتشاش‌های به‌ ظاهر اعتراضی را با تدبیر خنثی فرموده و صف اشرار مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها را از اعتراض‌کنندگان جدا کردند.

بادامچیان افزود: همچنین زمینه برای نیروهای انتظامی در جمع کردن اشرار اغتشاشگر آماده شد و توطئه‌هایی که ماه‌هاست در لبنان و عراق ادامه دارد، در ایران ظرف دو سه روز پایان یافت. رهبری هم خطاب به مسئولان و دولت هم فرمودند که با تدابیر ویژه، گرانی‌های بلاجهت را که ممکن است در اثر اجرای غلط منطقی کردن قیمت سوخت پدید آید مراقبت کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: از همه نیروهای حاضر تقدیر و به آنها خسته نباشید و خداقوت می‌گوییم و به روح شهدا درود می فرستیم و برای مرحومین طلب رحمت و به بازماندگان تسلیت و از خدمات خدمتگزاران تقدیر می‌کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم سیاست‌های غلط را با یاری گرفتن از همه دلسوزان تجربه آموخته پایان دهد و عبرت‌ها را به‌کار گیرد، تصریح کرد: دولت می‌توانست منطقی کردن بنزین را با روش صحیح و کم‌اثر بر هزینه زندگی مردم اجرا کند؛ اما روش غلط غافلگیر کردن مردم و تاخیر در اقدامات جبرانی موجب شد که کشور دستخوش سوء استفاده دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها گردد و دولت و جریان اصلاح‌طلبان در دولت مسئول تمام این جریانات هستند.

وی با تاکید بر اینکه جریان استکبار دولت آمریکا و صهیونیست‌ها از دشمنی با ایران دست بر نمی‌دارند و در همین اغتشاشات دو سه روزه، حمایت کینه‌توزانه آنها از اشرار آشکار بود، بیان کرد: دولت که مسئول اداره کل امور کشور است باید همواره مراقب باشد که شبکه‌های پنهانی در ایران شکل نگیرد و مراقبت کند توطئه‌ها به اجرا نرسد و اغتشاشات را به‌موقع مهار کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر دولتی به این مسئولیت‌ها عمل نکرد، با روش‌های غلط در سیاست‌های ارزی، قیمت اقلام مصرفی مردم، امور داخلی و خارجی نارضایتی را دامن می‌زند و سوال اینکه آیا باید برای ماندن در قدرت اصرار و هر روز مشکلات را افزون کند؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان گفت: دولت در مسیر مصون‌سازی کشور در برابر تحریم‌ها و در برابر اغتشاش‌ها باید جدی باشد و رهنمودهای ولی امر مسلمین بهترین راهکارها برای حل مشکلات است و دولت پاسخگو باشد که چرا در این زمینه کارنامه روشنی ارائه نمی‌دهد.

بادامچیان ادامه داد: برجام به پایان رسیده و آمریکا به برجام بر نمی‌گردد و اروپا هم در برجام اگر با آمریکا تعامل نکند، به نفع ایران تقابل نمی‌کند و ایران هم نمی‌تواند یکطرفه به تعهدات خود عمل نماید.

وی با تاکید بر اینکه برجام اگر فوایدی داشته، دیگر به این فواید افزوده نخواهد شد و اگر زیان داشته باشد ادامه آن به‌نفع کشور و ملت نیست، اظهار کرد: این دولت هم نمی‌تواند برجام را از وضعیت فعلی به امری ثمربخش برای کشور و ملت درآورد. مهم آن است که رئیس جمهور در یک تحول جدی با تغییرات موثر در سیاست‌ها و همکارانش اقدام کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: چشم امید ما باید به بازوان کارگران زحمتکش از سایر قشرها مانند کشاورزان و کارآفرینان باشد.

وی با اشاره به فتنه عوامل آمریکا و صهیونیسم و انگلیس به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: خساراتی که به مردم و اماکن دولتی و غیر دولتی در این دو سه روزه وارد آمده، بر اثر دخالت بیگانگان است و دولت می‌تواند در سازمان ملل و مجامع بین المللی این امر را گزارش و محکوم کند.

بادامچیان با اشاره به بیانیه ۷۷ نفر از اصلاح طلبان در رابطه با آشوب طلبان تصریح کرد: جناح اصلاح‌طلب تکلیف خود را با این عناصر برای ملت روشن کند؛ اینها به جای محکومیت اغتشاشگران و تبرّی از این اقدامات، به‌طور دوپهلو از آنها حمایت تلویحی کرده‌ و بدتر آن‌که در بیانیه خواسته‌اند دولت با عادی‌سازی روابط خارجی، تحریم‌ها را جمع کند. آنها می‌دانند که دولت ایران با همه کشورها به‌جز آمریکا و رژیم اشغالگر و غاصب قدس روابط عادی دارد. آیا منظور آنها روابط با این دو کشور است؟ که نیست زیرا می‌دانند ملت بزرگ ایران منطق قوی و مستدل دارد و این بیانیه‌ها بر باددهنده آبروی جناح اصلاح‌طلب است.

بادامچیان با اشاره به راهپیمایی تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی از عموم آحاد و اقشار مختلف مردم بصیر و همیشه در صحنه تهران دعوت می کند تا در روز دوشنبه چهارم آذرماه۹۸ ساعت۱۴:۳۰ در میدان انقلاب با حضور حماسی و معنوی خود بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و بیزاری و انزجار خود را نسبت به آشوب‌طلبان و اشرار اعلام و اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت عمومی را به شدت محکوم کنند.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج از خدمات فراوان و ارزشمند بسیج در دوران عمر پر برکت آن و به‌ویژه از طرح‌ها و برنامه‌های جدید بسیج تقدیر و تشکر و برای آنها موفقیت کامل را مسئلت کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی دولت توطئه مازندمجلس