برگزیده ها
امام معمار انقلاب بود؛ رهبری معیار انقلاب است

دستورالعمل حی و زنده برای حفظ و نگهداری و استفاده از بنای انقلاب بی‌شک مقام معظم رهبری است، لذا همه ی سطوح مدیریتی کشور از خرد تا کلان باید بر اساس این معیار حرکت نماید.

مازندمجلس: مجیدرضا فولادی: بی‌شک سنگ بنا و بنیان نهادن انقلاب اسلامی از سال 42 به دستان توانمند پیر جماران خمینی کبیر به‌عنوان معمار انقلاب محقق شد و بنایی که حدودوثغور آن توسط حضرت امام مشخص شده است در مبارزه با جریانات سیاسی اوایل انقلاب و قائله‌های متعدد و بعدها با هشت سال دفاع مقدس حفظ و حراست شده بود، اینک برای راهبری و مدیریت و توسعه آن نیاز به معیار و فصل الخطاب دارد.

دستورالعمل حی و زنده برای حفظ و نگهداری و استفاده از بنای انقلاب بی‌شک مقام معظم رهبری است.

لذا همه ی سطوح مدیریتی کشور از خرد تا کلان باید بر اساس این معیار حرکت نماید.

آن‌ها که در برخی از زمان‌ها جلوتر گام برداشتند باید از حرکت بایستند و آنان که عقب‌افتاده‌اند باید گام‌های خود را بلندتر بردارند.

همه ارکان نظام از انتخابی و انتصابی و عموم مردم باید بر اساس این معیار مسیر خود را ترسیم نمایند.

اگر کشور بخواهد ید واحده‌ای بشود و در عبور از مشکلات داخلی و خارجی کمترین هزینه را بپردازد باید بر اساس یک معیار متحد حرکت کند. معیاری که در حفظ بنای انقلاب جامع است و در مقابل ضربه زدن دشمنان داخلی و خارجی و سوء مدیریت‌ها مانع.

در این میان، مجلس یازدهم که اولین مجلس در دومین گام انقلاب می‌باشد باید بر اساس این معیار شکل بگیرد.

کاربست این معیار از سوی مردم و خواص در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، اگر خواص نتوانند هم گام باومردم خود را با معیار انقلاب منطبق نمایند دررسیدن به ثمره حرکت 50 ساله نهضت انقلاب به چالش خواهند خورد.

لذا در ورود به دهه پنجم انقلاب پس از تجربه یک چله چهل‌ساله باید همه ارکان نظام با معیار انقلاب سنجیده شوند، اینکه مردم تا چه میزان در انتخاب خود بر اساس این معیار تصمیم می‌گیرند، اینکه مجلس ما تا چه میزان بر اساس این معیار شکل می‌گیرد و اینکه دولت ما تا چه میزان بر اساس این معیار تشکیل می‌شود و غیره

و هرگاه انحراف از معیار داشته‌ایم ضرر کرده و آنگاه‌که منطبق با این معیار بوده‌ایم آتش نمرودیان را گلستان ساخته‌ایم.

مجلس-یازدهم دومین-گام-انقلاب -مقام-معظم-رهبری مازند-مجلس