برگزیده ها
برخی خود را به خواب‌زده‌اند و نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند

اختصاصی مازندمجلس: دبیر حزب اسلامی کار در استان مازندران گفت: برای افرادی که در حال حاضر به‌عنوان نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هستند، یکسری قواعد، قوانین و رسالت‌های سازمانی برای آنان تعریف‌شده و یک سری وعده وعید و برنامه‌هایی که در زمان انتخابات ارائه می‌دهند وجود دارد.

اختصاصی مازندمجلس: سعید میرزایی در گفت‌وگو با مازندمجلس خاطرنشان کرد: بیاییم عملکرد نمایندگان را نسبت با آن شرح وظایف تعریف‌شده و وعده وعیدهای انتخاباتی مقایسه کنیم، نسبت به بی‌انگیزگی که امروز در جامعه در بحث انتخابات وجود دارد یا انتخاباتی که نمی‌توانیم منکر آن شویم، طبیعتاً نشانگر این است که خروجی و عملکرد خوبی از نمایندگان منتخب ندیده‌ایم.

وی اظهار داشت: افرادی مثل ما که در ارتش اصلاح‌طلب و اصولگرا سربازی می‌کنیم، وظایفی برای خود قائل هستیم و بر اساس همان وظایف گام برمی‌داریم اما در بسیاری از مواقع این نگاه مثبت و خالص مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

میرزایی گفت: به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که باید از فضای سیاسی و دوقطبی فاصله بگیریم چراکه در سال‌های گذشته به‌واقع نتیجه مثبت از آن حاصل نشد، مثلاً مگر ما از لیست امید چقدر پاسخ گرفته‌ایم؟

 بحث حزب فقط بر روی کاغذ در زمان انتخابات ورد زبان‌ها می‌شود

رئیس اسبق شورای اسلامی شهر قائم‌شهر تصریح کرد: بنده معتقدم، همه‌ی احزاب، تشکیلات و تشکل‌هایی که در سطح استان داریم حتی سپاه پاسداران و ... بر روی کاغذ یک هدف را دنبال می‌کنیم آن‌هم سربلندی کشور است.

این فعال سیاسی اذعان داشت: اینکه یک نماینده با همه ارکان ارتباط داشته باشد اصلاً موضوع بدی نیست ولیکن باید دید هدف از این ارتباط چیست؟ طبیعتاً اگر نگاه شخصی در میان باشد و به دنبال تنور داغ بگردد اتفاق میمونی نیست اما اگر در جهت منافع مردم و حوزه انتخابیه باشد که بنده نیز بسیار بر روی آن تأکیددارم و از آن استقبال می‌کنم.

میرزایی با اشاره به اینکه بحث حزب فقط بر روی کاغذ در زمان انتخابات ورد زبان‌ها می‌شود اظهار داشت: تشکیلات حزبی به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد و آنچه باید بر اساس وظایف احزاب در بحث تقسیم قدرت اتفاق بیفتد، انجام نخواهد شد. درواقع ما ابزاری در دست سیاسیون هستیم؛ بنابراین این تعریف واقعی امروز حزب است که نمی‌توانیم بگویم تشکیلات دیگری به نام اصولگرا یا... که بسیار دقیق، مدون و حساب‌شده کار می‌کنند، وجود دارد، چراکه تمامی این‌ها به روابطشان برمی‌گردد بدین گونه که در رأس، تشکیلاتی ایجاد می‌شود، بعدازآن بر اساس روابطی که این افراد با تشکیلات رأس دارند، در استان‌ها و مناطق انتخاب می‌شوند، در اینجا هم در جلسه‌ای که می‌نشینیم و قرار است انتخابات برگزار شود، لابی‌های آن‌چنانی از قبل انجام و قول پست و وعده و عید به میان می‌آید و بر اساس زرق‌وبرقی که در انتخابات کلان‌تر سراغ داریم در دستگاه‌های کوچک نیز همان روند تکرار می‌شود.

وی افزود: اگر صرفاً بخواهیم حبابی در حوزه‌ی سیاسی درست کنیم و به دنبال موضوعاتی چون آزادی بیان، حضور زنان در جامعه که جزء موضوعاتی هستند که برایشان هزینه داده‌ایم و می‌دهیم باشیم، به‌طور حتم به مسائل اساسی نمی‌توانیم بپردازیم. مثلاً در بحث کشاورزی اگر بخواهیم حرف بزنیم و راهکار دهیم، ساعت‌ها طول می‌کشد و جای تعجب نیز دارد که چرا هیچ‌وقت به سراغ این راهکارها که گستره وسیعی از موضوع اشتغال را حل می‌کند، نمی‌رویم.

دبیر حزب اسلامی کار در مازندران تصریح کرد: برخی خود را به خواب‌زده‌اند و نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند و می‌خواهند با همان فرمول خود پیش بروند، شاید به دنبال مقاصد دیگری باشند.

میرزایی در پایان گفت: درواقع مردم قربانی موضوعات جناحی، سیاسی و حزبی شده‌اند. من فکر می‌کنم آقایانی که خود را سردمدار حزب و جناح و ... می‌دانند خود نیز صحبت‌هایشان را باور ندارند.

مجلس-شورای-اسلامی انتخابات اصلاح‌طلب مازندمجلس