برگزیده ها
کاهش آلام مردم با شکل‌گیری مجلس «وکیل‌المله»

شورای ائتلاف اصول‌گرایان در بیانیه‌ای تأکید کرد: اگر مجلسی شکل بگیرد که فساد‌ستیز و به معنای واقعی کلمه وکیل المله باشد، امید است آلام مردم آرام گیرد.

مازندمجلس: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، طی بیانیه ای از چهره های خوشنام و انقلابی، با تاکید بر محوریت زنان و جوانان دعوت کرد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

متن بیانیه از این قرار است:

«به جوانان عزیزی که آینده‌ی کشور، چشم‌انتظار آنها است صریحاً میگویم آنچه تاکنون شده با آنچه باید میشده و بشود، دارای فاصله‌‌ای ژرف است. در جمهوری اسلامی، دلهای مسئولان به‌طور دائم باید برای رفع محرومیّتها بتپد و از شکافهای عمیق طبقاتی بشدّت بیمناک باشد./ بخشی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری»

تنها چند روز از وقوع برخی حوادث تلخ در کشور می گذرد، حوادثی که هر چند موجب ناراحتی آحاد مردم شد، اما پایانی پر شکوه و از جنس حماسه حضور ملت یافت. مردمی که چهل سال، پای آرمان هایشان و بر سر عهدی که با امام و رهبرشان داشتند ایستاده اند، این بار هم همچون گذشته، حماسه ای مثال زدنی از خود به نمایش گذاشتند و ایران و ایرانی را سرفراز و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید کردند.

با این وجود، بسیاری از مردم، همچنان بی تدبیری برخی مسئولان را از یاد نبرده اند و از بسیاری مسئولان به ویژه در دولت و مجلس، آزرده خاطرند.

ملت شریف ایران!
کمتر از سه ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل دیگری از مردم سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی، زمان باقی مانده است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین کننده ریل گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است، بهترین زمان اصلاح برخی سیاست ها و جهت گیری های نادرست در سطح دولتمردان است. اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی شکل گیرد که چاره مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند، فساد ستیز باشند، به ظرفیت های داخلی عمیقا باورمند باشند، مردمی بوده و به معنای واقعی کلمه وکیل المله باشند، امید است سال های پیش رو، پیشرفت کشور شتاب گیرد و آلام مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، آرام گیرد.

دهم آذرماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی رسما وارد فاز اجرایی شده و ثبت نام نامزدها آغاز می شود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشمندان، پژوهشگران، متخصصان حوزه های مختلف مورد نیاز مجلس شورای اسلامی و به ویژه خواهران و برادران جوانی که سابقه روشنی در عرصه عمومی و خدمت به مردم دارند، دعوت می کند با ثبت نام در انتخابات مجلس و اعلام کاندیداتوری، امکان ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های گوناگون در میان نیروهای انقلابی را فراهم آورند. لازم به ذکر است که فرآیندهای ائتلافی و رسیدن به فهرست ها و افراد مشترک در تمام حوزه های انتخابیه، بر اساس ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که بخشی از آن پیش از این به اطلاع عموم رسیده، صورت خواهد پذیرفت.

شورای-ائتلاف-اصول‌گرایان مجلس-یازدهم مازندمجلس