برگزیده ها
آغاز فعالیت حزب همت برای انتخابات

جانشین دبیر کل حزب همت گفت: ما در حال شناسایی کاندیداهای خود در سراسر کشور هستیم و در انتخابات پیش رو، علاوه بر تهران در سایر نقاط نیز لیستی مستقل به مردم معرفی می کنیم.

مازندمجلس: مرتضی فغانی با اشاره به فعالیت‌های تشکل متبوعش برای انتخابات مجلس اظهار کرد: ناکارآمدی و بی توجهی منتخبین لیستی دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا طی سنوات گذشته به مطالبات مردم در عرصه های مختلف موجب شده تا شانس پیروزی جریان سیاسی مستقل در کلان شهرها افزایش یابد.

وی افزود: آسیب خوردن سرمایه اجتماعی احزاب قدرتمند به دلیل انتخاب کاندیداهای مجلس تنها با نگاه سیاسی قیم مابانه را از دیگر آفت های این دو جریان است.

این فعال سیاسی ادامه داد: حزب همت با مشی مستقل و با پرهیز از اشتباهات دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا با نگاه بر جنبش دهه شصتی ها در حال شناسایی کاندیداهای خود در سراسر کشور است و در انتخابات پیش رو، علاوه بر تهران در سایر نقاط ایران اسلامی نیز لیستی مستقل به مردم معرفی می کند.

جانشین دبیر کل حزب همت تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی می توان بر مشکلات کشور فائق آمد، کما اینکه در دوران جنگ تحمیلی نیز با همدلی جوانان در مقابل دشمن جهانی ایستادگی کردیم.

حزب-همت انتخابات-مجلس مجلس-یازدهم مازندمجلس