برگزیده ها
 هزینه تولید محصولات کشاورزی ثابت نگه‌داشته شود

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: دولت باید قیمت تمام شده محصولاتی که در بازار داخلی مصرف می‌کنیم را کاهش دهد و آن را ثابت نگهدارد تا بازار دچار تنش نشود.

مازندمجلس:علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های وزیر جدید جهاد کشاورزی، گفت: فردی که به عنوان وزیر جهاد کشاورزی به مجلس پیشنهاد می‌شود و رای اعتماد کسب می‌کند باید تمام توان خود را برای اجرای الگوی کشت و بر اساس آمایش سرزمینی صرف کند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تولید و کشت محصولاتی کشاورزی که مزیت صادراتی دارند مورد حمایت قرار بگیرد، ادامه داد: دولت باید از سوی دیگر قیمت تمام شده محصولاتی که در بازار داخلی مصرف می‌کنیم را کاهش دهد و آن را ثابت نگهدارد تا بازار دچار تنش نشود.

مدیریت فعلی بازار تلاش کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نحوه مدیریت فعلی بازار در حوزه کشاورزی تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان را به هدر می‌دهد، عنوان کرد: برنامه ریزی تولید بدون نگاه به چگونگی مصرف بی‌ثمر باقی می‌ماند و اثرگذاری لازم را ندارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در دور جدید خود باید با توجه به بازار مصرف، سیاست‌گذاری‌ها را اعمال کند.

سخنگوی-کمیسیون-کشاورزی محصولات-کشاورزی مازندمجلس