برگزیده ها
 تبادل موافقت‌نامه میان مجلس و سازمان برنامه برای شفاف شدن هزینه‌ها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از تبادل موافقت نامه ای میان هیات رئیسه مجلس و سازمان برنامه و بودجه به منظور شفاف شدن هزینه های مجلس خبر داد.

مازندمجلس: محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از تبادل موافقت نامه‌ای میان هیات رئیسه مجلس و سازمان برنامه و بودجه به منظور شفافیت در هزینه‌های مجلس خبر داد و گفت: با تصویب بند «ز» تبصره(21) قانون بودجه سال 98 برای نخستین بار مقرر شد؛ هزینه های مجلس شفاف شده و در چارچوب مقررات قرار گیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون، بودجه سالانه مجلس توسط هیات رئیسه پیشنهاد شده و در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مصوب می‌شود، اما به منظور اجرای روندی که در دستگاه های اجرایی پیاده می‌شود، براساس بند «ز» تبصره (21) قانون بودجه سال 98 موافقت نامه‌ای میان هیات رئیسه مجلس و سازمان برنامه و بودجه مبادله شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: موافقت نامه مذکور موجب شفافیت در هزینه‌های مجلس براساس فصول و اعتبارات شده و زمینه حسابرسی را برای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و دیوان محاسبات فراهم می کند.

عضو-کمیسیون-برنامه -بودجه-و-محاسبات شفاف-شدن-هزینه‌ها مازندمجلس