برگزیده ها
اموالم را قبل از آنکه نماینده شوم اعلام می‌کنم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره نهم گفت: شک نکنید که به موضوع شفافیت مالی نمایندگان معتقد هستم و حاضرم لیست اموال خود را اعلام کنم.

مازندمجلس: ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر هوراند و خداآفرین در دوره هشتم و نهم با ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل وزارت کشور برای این شهرستان گفت: بنده ضرورت‌هایی دیدم که مجاب شدم برای ثبت‌نام اقدام کنم.

وی با انتقاد از عملکرد مجلس دهم در موضوع اقتصادی و بی‌توجهی به برخی از مشکلات معیشتی مردم افزود: دولت و مجلس باید در کنار هم برخی از قوانین دست‌وپاگیر را که بر سر راه تولید قرار گرفته کنار زده تا آحاد مردم بتوانند در وضعیت مناسبی زندگی کنند.

رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس در دوره نهم در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر هستید که در جهت شفافیت مالی نمایندگان اموال و دارایی خود را اعلام کنید اظهار داشت: شک نکنید که به این مسئله معتقد هستم،  بنده همین الان هم آمادگی دارم که اموالم را در اختیار فرمانداری‌ها و هیئت نظارت در حوزه انتخابیه قرار دهم.

فتحی‌پور تصریح کرد: اصلا نیاز نیست که نماینده بشوم و اموالم را اعلام کنم، همین الان هم می‌توانم همین کار را انجام دهم.

وی با اشاره به سوابق حضورش در مجلس و ریاستش بر کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم وقت بگذارد،  وقتی ما  رئیس کمیسیون اقتصادی بودیم برخی از موانع را احصا و به دولت اعلام کردیم، همان موقع از دولت خواستیم همه اینها را در لایحه‌ای به مجلس بدهد اما متاسفانه آن اتفاق نیفتاد.

فتحی‌پور ادامه داد: یک نکته مهم دیگر که دغدغه مقام معظم رهبری است و همه مسئولان و به خصوص نمایندگان مجلس در دوره یازدهم باید اولویت خود قرار دهند، بحث اصلح ساختار بودجه ریزی است که قطعا بنده در این زمینه برنامه‌هایی دارم و آن را با همکارانم ان شالله در صورت اعتماد مردم به مرحله اجرا خواهیم گذاشت.

رئیس-کمیسیون-اقتصادی-مجلس ارسلان-فتحی‌پور مشکلات-معیشتی مازندمجلس