برگزیده ها
همراهی ۲۰۰ زن فعال مرکز استان با عالیه زمانی برای ثبت‌نام در انتخابات

اختصاصی مازندمجلس: پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۹۸ در فرمانداری ساری در هنگام ثبت‌نام دکتر عالیه زمانی برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم، ۲۰۰ زن به نمایندگی از ۲۰۰ هزار زن واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود با نشان‌هایی از رنگ انتخاباتی عالیه زمانی (سبز فیروزه‌ای) و گل‌های رُز فیروزه‌ای ایشان را همراهی کردند.

اختصاصی مازندمجلس: در میان این ۲۰۰ زن چهره‌هایی از پزشکان مطرح استان و شهرستان، فعالین سیاسی و اجتماعی، ورزشکاران، فعالین محیط‌زیست، اعضای خیریه همت عالی، فعالین حوزه زنان و همسران برخی از خواص و نخبگان ساری دیده می‌شود.

این زنان پس از همراهی با دکتر عالی زمانی تا فرمانداری مرکز استان درحرکتی منسجم و منظم به‌سوی آرامگاه ملامجدالدین، شاخه‌های گل رز خود را به مزار شهدا اهدا کردند.
 
با حمایت و همراهی این زنان، پزشک نمونه و خیر برتر کشور در روز جهانی داوطلب به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد و برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کرد او با دو انگشت اشاره خود به برابری زن و مرد و کسب حداقل یک کرسی مجلس در این حوزه انتخابیه برای زنان تأکید کرد.

شایان‌ذکر است دکتر عالیه زمانی عضو هیئت‌علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و پزشک برگزیده کشور در سال ۹۸ و رئیس هیئت‌مدیره سازمان مردم‌نهاد خیریه همت عالی، رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان مازندران و عضو جمعیت زنان نواندیش می‌باشد.

ایشان با گفتمان مادرانگی و سلامت به مفهوم عام آن وارد صحنه انتخابات شده است.

عالیه زمانی رئیس هیئت‌مدیره خیریه‌ای است که این خیریه در دو سال پیاپی به‌عنوان خیریه برتر استان و در سال ۹۸ به‌عنوان خیریه برتر کشور انتخاب‌شده است.

همت عالی توانسته است در طول ۴ سال فعالیت خود با برگزاری بیش از ۱۶۰ برنامه ویزیت رایگان بیش از ۴۰ هزار ویزیت رایگان تخصصی و فوق تخصصی ارائه دهد که ارزش ریالی خدمات ارائه‌شده‌ی آن بیش از ۴ میلیارد تومان است.

عالیه زمانی پیرامون انگیزه‌های خود برای کاندیداتوری در انتخابات بیان داشت: باهدف احقاق حقوق سرزمینم و بسط گفتمان و منش مادرانگی در انتخابات ثبت‌نام نموده‌ام.

این فعال حوزه زنان گفت: به باور من مدیریت‌های کلان کشور و مخصوصاً نهاد قانون‌گذاری باید نشان و نمایشی از یک خانواده باشد و تا زمانی که در یک خانواده مادر حضور نداشته باشد آن خانواده ناقص است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه بیان داشت: مهم‌ترین عنصر توسعه پایدار نیروی انسانی است و دفاع از حقوق زنان دفاع از انسانیت و تلاش برای تحقق توسعه پایدار است.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گفت: حضور زنان در جامعه و مناصب مختلف سبب تغییر لحن و تغییر واژگان سیاسی خواهد شد و بیش از گذشته شما از فداکاری، مهربانی، انسانیت، همدلی، نوع‌دوستی، سلامت، وفاداری، تعهد، برابری، و صدها واژگان زیبای دیگر بیشتر خواهید شنید واژگانی که در کشور کم یاب و نایاب شده است.

 

انتخابات مجلس یازدهم مجلس عالیه زمانی زنان ساری