برگزیده ها
 جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس لیستی از کاندیدا معرفی نمی‌کند

جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس لیستی از کاندیدا معرفی نمی‌کند.

مازندمجلس: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در خصوص اینکه آیا جامعه روحانیت مبارز لیستی از کاندیدا برای مجلس شورای اسلامی ارائه می کند یا خیر ، تصریح کرد: در جلسات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصمیم بر این است که ما نه برای تهران و هیچ شهر دیگری در کشور کاندیدای معرفی نخواهیم کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: ما یک وظیفه داریم که همه مردم را دعوت کنیم به حضور و مشارکت فعال در انتخابات و برای حق تعیین سرنوشتشان هم حضور پیدا کنند.

پورمحمدی یادآور شد: باید مردم را هدایت بکنیم به انتخاب خوب ، بهترین ها ، آن افرادی که برای کشور و خود مردم مفید باشند و به آرمان ها ، مصلاح و منافع ملی خوب بیاندیشند.

وی ادامه داد: به نیروی های ارزشی ، متدین ، مومن ، انقلابی و وفادار به نظام و رهبری هم توصیه کردیم که شما با هم متحد شوید و جمع بشوید ، ما از وحدت ، هماهنگی و انسجام شما حمایت می‌کنیم ؛ اگر به این جمع بندی رسیدند طبعا از مردم هم دعوت می کنیم که به این جمع مومنین و بهترین ها رای بدهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: مواردی که ذکر کردم ، مواردی بوده که در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گرفته شده و همین روال را هم ان شاءالله ادامه خواهیم داد.

-جامعه-روحانیت-مبارز انتخابات-مجلس مازندمجلس