برگزیده ها
 تأمین امنیت انتخابات مجلس، محوری‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی محوری ترین مأموریت نیروی انتظامی است، همچنین کارکنان نیروی عظیم انتظامی باید نمایندگان ارزشی و ولایی را برگزینند؛ به گونه ای که در مجلس شورای اسلامی جبهه های انقلابی، ارزشی و ولایی تقویت شوند.

مازندمجلس:حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان افزود: از جهاد انتظامی و امنیتی آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در ختم غائله و فتنه اشرار تشکر می کنم و انصافا یکبار دیگر دیدیم که سبزپوشان نیروی انتظامی افتخار آفریدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند نیروهای پلیس مجاهدان فی سبیل الله هستند و در حوادث اخیر شاهد بودیم که نیروهای پلیس به واقع این تعبیر سراسر افتخار و غرور آفرین رهبری را به نمایش گذاشتند به گونه ای که موجبات رضایت فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تأکید کرد: به سهم خود از اقدامات جهادی آحاد فرماندهان، معاونان و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی که مومنانه و مجاهدانه در صحنه بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نقطه کانونی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به نیروی انتظامی و ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: همه با هم باید برای تحقق نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی و قرآنی تلاش کنیم، قطعا این مهم بدون خواست و اراده آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی محقق نمی شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عزم فرماندهان برای ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد: آحاد فرماندهان و کارکنان باید تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را مطالبه و محقق کنند؛ اما در این میان نقش فرماندهان و مدیران تعیین کننده و غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرماندهان، روسا و معاونان ناجا گفت: یک مسئول موظف است که در انتصابات خود دقت بالایی داشته باشد در واقع مبنای انتخاب و انتصابات باید "شایسته سالاری" باشد.

وی اضافه کرد: انتخاب افراد اصلح و شایسته با گزینش صحیح امکان پذیر است و در گزینش افراد باید اصالت و نجابت خانوادگی آنان در کنار روحیه انقلابی، جهادی و ولایی مورد توجه باشد.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: افرادی باید در رأس امور گماشته شوند که در خدمت به مردم، پیشگام و پیشقدم باشند؛ البته اینکه خود فرد و خانواده اش به دیانت و ولایت مداری معروف و مشهور باشد نیز حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: همواره باید سعی کنیم که مأموریت هایمان را کارشناسانه، مدبرانه و مسئولانه پیگیری و اجرایی کنیم و در پیشبرد اهداف سازمانی، تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ملاک عمل و رویکرد خود قرار دهیم.

وی افزود: اقتدار توأم با رأفت و عدالت، برخورد حکیمانه، اخلاق مداری، مردم داری و... بخشی از مطالبات مورد تأکید رهبری از نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اظهار رضایت فرماندهی معزز کل قوا از نیروی انتظامی، افزود: این اظهار رضایت، بالاترین افتخار و سرمایه برای نیروی انتظامی، فرماندهان و کارکنان ناجا است و در جریان حوادث اخیر هم شاهد بودیم که نیروی انتظامی بصیرت دینی و انقلابی خود را در صحنه رویارویی و جنگ تمام عیار امنیتی به نمایش گذاشت و خوش درخشید.

رئیس-سازمان-عقیدتی-سیاسی-ناجا امنیت-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی مازندمجلس