برگزیده ها
بابایی صالح: دولت درباره توزیع یارانه معیشتی بنزین به مجلس گزارش دهد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از روند توزیع کمک معیشتی بنزین از سوی دولت گفت:‌ دولت باید در این خصوص به مجلس گزارش دهد.

مازندمجلس: روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: مجلس در جریان افزایش قیمت بنزین به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری با این موضوع همراهی کرد. اما دولت باید به جای وعده‌های متعدد در این حوزه به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرایی شدن موضوع نظام رتبه بندی معلمان توجه لازم را داشته باشد. سزاوار نیست که یک فرد که ۳۰ سال صادقانه برای این کشور زحمت کشیده برای ارتقاء وضعیت معیشتی خود در انتظار اقدام کُند دولت باشد.

وی افزود:‌ در موضوع بنزین قرار بود دولت ۶۰ میلیون نفر را تحت کمک هزینه معیشتی مورد نظر قرار دهد ولی خیلی از مردم مراجعه می‌کنند و از این موضوع که این کمک معیشتی برای آنها واریز نشده گله مند هستند. دولت باید در این باره به مجلس گزارش دهد که پول حاصل از اصلاح قیمت بنزین به کجا رفته و چگونه توزیع شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بودجه سال ۹۹ دولت به وضعیت معیشتی قشر آسیب پذیر توجه داشته همچنین این توجه نسبت به ارتقای زندگی کارمندان، مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و کشاورزان مورد نظر قرار گرفته شده است. اما لازم است نسبت به موضوع سهمیه‌ی بنزین نیز تجدید نظر کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در پایان خطاب به وزرای نیرو، علم، نفت و و وزیر راه مسائلی از حوزه انتخابیه خود را متذکر شد.

دولت توزیع-یارانه-معیشتی-بنزین مازندمجلس