برگزیده ها
هرچه شفافیت در انتخابات بیشتر باشد اعتماد مردم نیز افزایش می‌یابد

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همواره یکی از مسائل مطرح در انتخابات پول‌های کثیف است، گفت: ما با ارائه‌ طرح شفافیت تامین منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی به دنبال شفافیت حداکثری هستیم.

مازندمجلس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به تصویب دو فوریت طرح شفاف‌سازی تامین منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی بیان کرد: مشخص است که هرچقدر در بحث انتخابات شفافیت وجود داشته باشد و عملکرد مسئولان از جمله نمایندگان شفاف باشد اعتماد مردم نسبت به مسئولان افزایش یافته که خود سرمایه اجتماعی برای نظام محسوب می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه اظهار کرد: یکی از مسائلی که همواره مورد بحث قرار گرفته پول‌های کثیفی است که وارد هزینه‌های انتخاباتی می‌شود. طرح شفاف‌سازی تامین منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی دارای ۱۲ ماده است که در آن تلاش شده شفافیت حداکثری ایجاد شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که در این طرح منابع احصاء شده و همچنین کل هزینه‌های کاندیداها برای شرکت در انتخابات اعم از هزینه‌های تبلیغاتی و هزینه‌های اجرایی مورد توجه قرار گرفته است. قطعا هرچقدر شفافیت در انتخابات بیشتر باشد اعتماد مردم نیز بیشتر خواهد بود.

دو فوریت طرح شفاف‌سازی منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی مجلس روز گذشته با ۱۳۴ رای موافق به تصویب مجلس رسید.

شفافیت-در-انتخابات فراکسیون-ولایی انتخابات مازندمجلس