برگزیده ها
۱۵ دی؛ بررسی جزئیات طرح شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از بررسی جزئیات طرح دوفوریتی شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها در روز ۱۵ دی خبر داد.

مازندمجلس: علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح دوفوریتی شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است نمایندگان مجلس پیشنهادات‌شان نسبت به این طرح را تا ساعت 14 امروز به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه دهند.

وی با اشاره به زمان دقیق بررسی طرح دوفوریتی شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، با توجه به اینکه طرح شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها به صورت دوفوریتی تهیه شده و نمایندگان نیز با کلیات آن موافقت کرده‌اند، بررسی جزئیات آن دو هفته آینده در مجلس آغاز می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی، به حوزه‌های انتخابیه‌شان می‌روند، جزئیات طرح دوفوریتی شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها در جلسه علنی روز یکشنبه(15 دی) در صحن مجلس بررسی می‌شود.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا طرح شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، در صورت تصویب نهایی در مجلس و شورای نگهبان، به انتخابات یازدهمین دوره مجلس که در روز دوم اسفند امسال برگزار می‌شود، مدنظر قرار می‌گیرد یا خیر؟، گفت: بله، این طرح در دوره آینده انتخابات مجلس که پیش رو داریم، قانونی شده و ملاک نظر قرار می‌گیرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 3 دی‌) پارلمان، با 149 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در مجلس کلیات طرح شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت انتخاباتی در انتخابات مجلس را تصویب کردند.

جزئیات-طرح-شفافیت-مالی-کاندیداهای-انتخابات مجلس-شورای-اسلامی مازندمجلس - ضرب و شتم نماینده مجلس - مامور راهنمایی و رانندگی