برگزیده ها
حضرتی: اصلاح‌طلبی را تنها راه ممکن برای خروج از بن‌بست می‌دانیم

قائم مقام حزب اعتماد ملی اصلاح طلبی را تنها راه ممکن برای خروج از بن‌بست توصیف کرد.

مازندمجلس: الیاس حضرتی در سومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با تسلیت چهلمین روز درگذشت جانباختگان حوادث آبان‌ ماه گفت: این‌ها فرزندان ما بودند که بر اثر مشکلات شدید اقتصادی اعتراضاتی کردند و اتفاقات ناگواری رقم خورد. خداوند به خانواده آن‌ها صبر دهد و به ما و مسئولان عقل و فکر درستی بدهد.

وی اضافه کرد: ما باید در چهلمین سال انقلاب این روحیه و شجاعت را داشته باشیم که به چهل سال گذشته و راه طی شده نگاهی کنیم. انتظار بود بزرگان، شیوخ و مسئولان ما در چهلمین سالگرد انقلاب این راه طی شده را ارزیابی کنند و دستاوردها، چالش‌ها، مشکلات و نارسایی‌های آن را بسنجند. باید کمیته‌های تخصصی مستقل در سطح کشور تشکیل و این مأموریت به آن‌ها داده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا ساختار سیاسی بر مبنای ساختار حزبی شکل می‌گیرد، افزود: در واقع احزاب تشکیل می‌شوند که حکومت را اداره کنند، مسئولیت بپذیرند و اختیار داشته باشند.

حضرتی با بیان اینکه اصلاح طلبی تنها راه ممکن برای خروج از بن‌بست است، گفت: مجمع فرهنگیان برای ایجاد شور و شعور سیاسی کادرسازی و تنظیم برنامه برای اداره حکومت مسئولیت دارد و در کنار این مسئولیت ویژه‌ای برای حل مسائل صنفی فرهنگیان را بر عهده دارد.

حزب-اعتماد-ملی اصلاح-طلب مازندمجلس