برگزیده ها
 آموزش عوامل اجرایی انتخابات در دستور کار

حسن بيگي ضمن تاکید بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات، گفت: فرمانداران، فرآیند‌های مربوط به انتخابات را در موعد مقرر انجام دهند.

مازندمجلس: آقای شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان پاکدشت، با اشاره به انجام فرآیند انتخابات اظهار داشت: یکی از بهترین عملکرد‌ها را از شروع فرایند انتخابات تاکنون شهرستان پاکدشت داشته است.

وی بیان کرد: مراحل مختلف انتخابات شامل تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت نام داوطلبان، رسیدگی به صلاحیت‌ها انجام شده و اکنون ثبت شعب در سامانه انجام می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: فرمانداران فرآیند‌های مربوط به انتخابات را در موعد مقرر انجام دهند تا مشکلی بروز نکند.

آقای حسن بیگی تاکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات دارای تجربه کافی در اجرای انتخابات هستند، اما با توجه به تغییر در شکل و اجرای انتخابات نیازمند بازآموزی و آموزش عوامل اجرایی هستیم که باید به سرعت آموزش آن‌ها در دستور کار قرار گیرد تا انتخابات را به بهترین شکل برگزار کنیم و شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: تکلیف و وظایف همه فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات اجرای انتخابات در فضای آرام، مناسب و برابر با ضوابط و مقرارت با هدف متعالی صیانت از آرای مردم است.

عوامل-اجرایی-انتخابات فرمانداران مازندمجلس