برگزیده ها
مجلس نباید به یک نهاد وکیل‌الدوله تبدیل شود

دبیر مجمع تشخیص با بیان اینکه مجلس نباید تبدیل به یک نهاد وکیل‌الدوله شود، گفت: مجلس باید وکیل مردم باشد تا صدای آنها را به گوش دولتمردان برساند و در عین حال از آنها نیز مطالبه کند.

مازندمجلس: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نقش مجلس ضد فساد در تأمین معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی آنها اظهار داشت: مجلس آینده باید خانه مردم باشد طوری که صدای آنها از مجلس یازدهم شنیده شده و حقشان به دست آنها برسد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید ولی نعمت کشور شناخته شوند یادآور شد: مجلس می‌تواند جایگاه ولی‌نعمتی مردم را تقویت و کاری کند که دولت برای برنامه‌های خود از جمله موضوع بنزین با ملت نیز مشورت کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نمایندگان مجلس بعدی باید به مردم احترام گذاشته و ملت ایران را باور کنند، چراکه مجلس نماینده مردم است و می‌تواند باور به آنها را در ذهن مسئولان تقویت کند.

رضایی محور مجلس یازدهم را ایفای حقوق مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید بتواند دوباره این نهاد قانونی را حقیقتاً به خانه ملت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس شورای اسلامی نتواند حقوق مردم را از دولت مطالبه کند از جایگاه اصلی خود خارج شده است، افزود: بنابراین مطالبه‌گری حقوق مردم از دولت، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده مجلس شورای اسلامی قرار داد و در مجلس آینده نیز باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مجلس نباید تبدیل به یک نهاد وکیل‌الدوله شود، اظهار داشت: مجلس باید وکیل مردم باشد تا صدای آنها را به گوش دولتمردان و تصمیم‌گیران برساند و در عین حال از آنها نیز مطالبه کند.

-محسن-رضایی دبیر-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام مازندمجلس