برگزیده ها
صلاحیت سه هزار و ۴۹۶ داوطلب انتخابات مجلس در استان تهران تایید شد

استاندار تهران با بیان اینکه هیات اجرایی ۹۵ درصد داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را تایید کرده است، گفت:‌ سه هزار و ۴۹۶ نفر از سوی این هیات در استان تایید شده‌اند.

مازندمجلس: انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در نشست مشترک مسئولان حراست و بازرسی فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران افزود: جایگاه شغلی بازرسی و حراست بسیار با اهمیت و راهبردی است و این جایگاه برخی مواقع با جایگاه مجریان در آمیخته می شود.

وی یادآورشد: اغتشاشات آبان امسال با اشراف کامل اطلاعاتی و هوشیاری مسئولان حراست در فرمانداری های استان تهران خوشبختانه ظرف مدت ۴۸ ساعت خاتمه پیدا کرد.

محسنی بندپی اظهارداشت: امروز نظام اسلامی متکی به رای مردم و پشتیبانی ملت است و با هدایت های رهبر معظم انقلاب از تمام گردنه های تاریخی به سلامت عبور می کند.

استاندار تهران گفت: عمل به قانون و بی طرفی کامل راهبرد استانداری در برگزاری انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولویت کاری استانداری تهران برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم و شعار قانون مداری و بی طرفی در انتخابات نصب العین عوامل اجرایی انتخابات است.

محسنی بندپی ادامه داد: وظیفه عوامل اجرایی انتخابات رعایت قانون و بی طرفی کامل در انتخابات و انتخاب مردم به هر فردی با هر گرایش سیاسی که مردم انتخاب کردند محترم است.

استاندار تهران گفت: حراست‌ها باید با اقدامات پیشگیرانه و ارشادی مانع از لغزش‌ها شوند و شناسایی به موقع و مداخله به هنگام در مسیر نظارت گام بردارند.

وی اضافه کرد: استان تهران شرایط و ویژگی های خاصی دارد و متراکم ترین استان کشور به لحاظ جمعیتی محسوب می شود از همین رو وظیفه همه ما صیانت و حراست و حفظ اراضی از متر به متر اراضی است که متعلق به بیت المال است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برای تعیین ۲۹۰ کرسی برگزار می شود. همچنین در این روز مردم استان های تهران، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی و فارس هم با حضور در پای صندوق های رای، ۷ نماینده خود را در مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌کنند.

آزادسازی ۲میلیون متر مربع از اراضی استان تهران

جمال زنگیشه مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز در این جلسه اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ میلیون متر مربع از زمین‌های این استان آزادسازی شده است.

وی تاکید کرد: بازرسان انتخاباتی از نخستین فرآیند انتخابات این رویداد را رصد می کنند و هیچ حاشیه امنی برای متخلفان وجود ندارد.

-انتخابات-مجلس عوامل-اجرایی-انتخابات مازندمجلس