برگزیده ها
قالیباف روی نکات تخریبی و ادعایی اصلاح‌طلبان در حال برنامه‌ریزی و کار است

چمران گفت: اگر بخواهند به همین شکل تبلیغات کنند مثل همان ادعای دیوار کشیدن وسط خیابان است که اینجا دیگر بصیرت و بینش مردم است که باید تشخیص دهند، وقتی می خواهند رقیب را از میدان به در کنند با بستن یکسری تحریفی و نظایر آن بخواهند او را خراب کنند.

مازندمجلس: مهدی چمران درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس و در پاسخ به این سوال که « رسانه های اصلاح طلب و برخی چهره های اصلاح طلب مثل آقای مرعشی اخیرا درباره دوران شهرداری آقای قالیباف صحبت هایی کردند، به نظر می آید که اصلاح طلبان زمان تبلیغات انتخابات شروع به یکسری افشاگری هایی علیه آقای قالیباف و لیست متبوعش کنند، آیا تمهدیدات لازم را درباره این موضوع اندیشیده اید؟» گفت: روی این موضوع آقای دکتر قالیباف برنامه ریزی و کار کرده و کار می کنند.

وی افزود: اگر آنها چیزی دارند به صرف مطرح کردن در رسانه های چیزی اثبات نمی شود، متأسفانه این روش غیرمنصفانه وجود دارد اگر مسئله ای دارند به دادگاه بدهند تا دادگاه برود بررسی کند.

چمران تصریح کرد: اگر بخواهند به همین شکل تبلیغات کنند مثل همان ادعای دیوار کشیدن وسط خیابان است که اینجا دیگر بصیرت و بینش مردم است که باید تشخیص دهند، وقتی می خواهند رقیب را از میدان به در کنند با بستن یکسری تحریفی و نظایر آن بخواهند او را خراب کنند.

مهدی چمران محمدباقر قالیباف انتخابات مازندمجلس