برگزیده ها
بررسی احراز صلاحیت نامزدها در مرحله نیمه نهایی

اختصاصی مازندمجلس:تاکنون بخشی از بررسی احراز صلاحیت نامزدهای استان مازندران انجام و به هیئت مرکزی نظارت ارسال شده است.

اختصاصی مازندمجلس: پس از اعلام نظر هیئت‌های نظارت شهرستان و اجماع نظرات و بررسی احراز صلاحیت نامزدها در هیئت نظارت استان نتیجه این بررسی‌ها به هیئت مرکزی نظارت ارسال می‌شود.

در مازندران نیز بر اساس اخبار واصله از منابع آگاه به خبرنگار مازندمجلس، در هر زمان که بررسی احراز صلاحیت هریک از نامزدهای انتخابات در سطح استان نهایی گردید، نتیجه به هیئت مرکزی نظارت ارسال می‌شود که تاکنون بخشی از بررسی احراز صلاحیت نامزدها در سطح استان انجام و به هیئت مرکزی نظارت ارسال شده است.

پس از اظهار نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، نتیجه بررسی‌ها در نهایت ۲۲ دی ماه جاری به فرمانداری اصلی ۹ حوزه انتخابیه مازندران و از آن طریق به نامزدها ابلاغ خواهد شد.

نتیجه احراز صلاحیت‌هایی که در ۲۲ دی به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود اعلام نظر قطعی هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات خواهد بود و نامزدهایی که در این مرحله صلاحیت آنها احراز نشده است می‌توانند شکلایت خود را به شورای نگهبان اعلام نمایند و شورای نگهبان تا ۱۱ بهمن فرصت دارد نظر خود را اعلام نماید اگرچه فرصت شکایت نسبت به نظر شورای نگهبان و اظهار نظر نهایی تا ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ آیت‌الله احمد جنتی، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، عباسعلی کدخدایی، محمدحسن صادقی‌مقدم، سیامک ره‌پیک، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات می‌باشند.

مجلس_یازدهم هیئت_نظارت مازندمجلس