برگزیده ها
 کاندیداهای انتخابات در زمین دشمن بازی نکنند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دشمن برای کاهش مشارکت عمومی مردم در انتخابات پیش روی مجلس اقداماتی را انجام می‌دهد، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات باید توجه کنند که در زمین دشمن بازی نکنند.

مازندمجلس: احمد بیگدلی درباره تفاوت رقابت های سیاسی در انتخابات دوم اسفند ۹۸ با انتخابات های گذشته گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی کشور ما بوده و حضور مردم در این صحنه‌ها چه در انتخابات و چه در راهپیمایی‌های ملی همچون ۲۲ بهمن می‌تواند اتحاد، انسجام و قدرت ملت را در این شرایط حساس به نمایش بگذارد.

وی افزود: ما اکنون در حوزه مسائل داخلی، مسائل خارجی و بین‌المللی در حساس‌ترین مرحله قرار داریم و باید توجه کنیم که ما در این انتخابات نیازمند مشارکت حداکثری هستیم. حتی یک نفر بیشتر هم پای صندوق‌ها حاضر شوند برای ما بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در ادامه به اراده بیگانگان برای کاهش مشارکت عمومی در انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی قومی و قبیله‌ای بوده تا مشارکت مردم را در این انتخابات کاهش دهد البته برخی کاندیداها خواسته و یا ناخواسته به این موضوع دامن می‌زنند. این موضوع باید برای تمامی کاندیداهای انتخابات مورد توجه باشد که در زمین دشمن بازی نکنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: همه باید در حوزه انتخابات مطیع قانون باشیم. کاندیداها، مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات همه باید به قانون ملزم بوده و از اعمال نظر شخصی و یا گروهی اجتناب کنند. اگر مردم شاهد این موضوع باشند مشارکت بالاتری را شاهد خواهیم بود.

بیگدلی درباره اینکه فضای گرم انتخاباتی چگونه و با چه الزاماتی تشکیل خواهد شد؟ گفت: در این حوزه جلب اعتماد عمومی امری حائز اهمیت است. برای مثال اعتماد مردم به صدا و سیما مقداری مخدوش شده است. تمام حاکمیت چه نماینده و چه مسئول باید در جهت اعتمادسازی میان خود و مردم تلاش لازم را داشته باشد. ابتدا باید این اعتماد را افزایش دهیم سپس شاهد آن خواهیم بود تا مردم نیز به حرف ما توجه خواهند کرد.

عضو-کمیسیون-اجتماعی -کاندیداهای-انتخابات رقابت-های-سیاسی مازندمجلس