برگزیده ها
انبارلویی: «خودمردم‌بینی» پرچم ائتلاف اصولگرایان را پایین می‌کشد

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است، گفت: اگر کسی با حس خودمردم‌بینی که ممکن است در بعضی از نامزدهای انتخابات دیده شود در ائتلاف قدم بگذارد، قطعاً پرچم ائتلاف را پایین خواهد کشید.

مازندمجلس: محمد کاظم انبارلویی در کانون حزب موتلفه اسلامی استان تهران که به مناسبت سالگرد نهم دی در موسسه فرهنگی آموزشی موتلفه اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه «۹ دی» روز شکست دومین نبرد نرم آمریکا علیه ایران است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب سه راهبرد در سه لایه در قبال انقلاب اسلامی پیش گرفتند که هدف اصلی آنها فروپاشی و براندازی است و گفتند اگر در این مرحله هم نتوانستیم کاری کنیم، اخلال در نظام و به هم زدن ویترین حکومت دومین راهبرد است و سومین راهبرد هم جلوگیری از پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ظرف ۴۰ سال گذشته به طور همزمان این سه لایه برخورد آمریکا با انقلاب را تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: آمریکا در راستای براندازی نظام راهبردش را به این سمت نشانه رفته بود که به سمت عدم مشروعیت نظام برود بنابراین هر انتخاباتی برگزار می شد، تحریم انتخابات و رای را در برنامه خود داشتند.

انبارلویی با بیان اینکه از سال ۷۶ به بعد راهبرد آنها عوض شد و حمایت از یک ضلع از رقابت را در دستور کار خودشان قرار دادند، گفت: به همین دلیل اولین نبرد نرم آمریکا در سال ۷۸ کلید خورد و دومین پروژه براندازی آنها در سال ۸۸ بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این سال‌ها با جریانی روبه‌رو هستیم که خود را اصلاح طلب می‌نامد تصریح کرد: در فهم جریان اصلاح‌طلبی و اینکه رقیب ما کیست، خیلی باید دقت کنیم؛ اصلاح‌طلبان تاکنون در پاسخ به این پرسش که چه چیزی را می‌خواهید اصلاح کنید، پاسخی نداده‌اند؛ ولی در گفتمان و گفتار سیاسی خودشان اصلاح دین و سیاست جامعه برحسب استانداردهای غربی و لیبرال را پیش می‌برند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی مدعی شد: سبک حضور اصلاح‌طلبان در صحنه «ایستادن در غبار و سکنی گزیدن در ابهام» است. این راهبرد به آنها این توانایی را می‌دهد که در داخل و خارج کشور گستره‌ای از سلیقه‌های گوناگون و از گوگوش تا سروش را پای صندوق‌های رای بیاورند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه ما در انتخابات آینده با این جماعت که با ترکیب جدیدی روی صحنه می‌آیند، رقابت خواهیم کرد، اظهار داشت: هنر آنها تولید حیرانی است و این هنرشان را تقریباً یک هفته مانده به انتخابات رو می‌کنند و فضا را به قدری آشفته می‌کنند که جمع کثیری در حیرانی به سر می‌برند که ما به چه کسی رای دهیم. در این وادی حیرانی و حیرت، شروع به سربازگیری می‌کنند و حتی از جریان اصولگرا هم سرباز می‌گیرند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: باید تکلیف‌مان را با این جریان روشن کنیم. ما باور داریم که پاسدار حقیقی جمهوری اسلامی هستیم و باید نظام را با مردم سالاری سرپا نگه داریم و نگذاریم آمریکایی‌ها دکور و ویترین جمهوریت را در ایران به هم بزنند چون در ۲۰ سال اخیر دو سه بار این مسیر را رفته‌اند و نتوانسته‌اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نباید رقابت را صفر و یکی کنیم و باید به رای مردم احترام بگذاریم، تصریح کرد: باید اخلاق رقابت را رعایت کنیم ولو اینکه رقیبمان پایبند نباشد و برای رسیدن به پیروزی وحدت و همگرایی را به عنوان ضرورت عقلی می‌دانیم.

انبارلویی در پایان با اشاره به اینکه سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است و ما را در برابر یک معادله ۳۰ مجهولی قرار می‌دهد که بعد از انتخابات هم نمی‌توانیم معادله را حل کنیم، تصریح کرد: هرکس با پرچم انانیت، نحنانیت و حس خودمردم‌بینی که ممکن است در بعضی از نامزدهای انتخابات دیده شود در ائتلاف قدم بگذارد، قطعاً پرچم ائتلاف را پایین خواهد کشید.

پرچم-ائتلاف-اصولگرایان نامزدهای-انتخابات مازندمجلس