برگزیده ها
 فضای رقابت انتخاباتی باید به سمت ارائه برنامه برای حل مشکلات مردم برود

رئیس فراکسیون پاسخگو مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که فضای رقابت انتخاباتی باید به سمت ارائه راهکار و برنامه برای حل مشکلات مردم در حوزه تقنینی و نظارتی برود تا مردم نیز برای حضور در انتخابات دلگرم شوند.

مازندمجلس: علی بختیار با اشاره به تفاوت رقابت‌های سیاسی در این دوره از انتخابات مجلس نسبت به ادوار گذشته، بیان کرد: در فضای انتخاباتی امروز جامعه شاهد شکل گیری گفتمانی جدید با رویکرد نقد هستیم. رقبا وارد فضای انتخاباتی شده و از دل این نقد می‌تواند برنامه‌هایی راهگشا برای حل مسائل کشور بیرون بیاید.

وی در ادامه اظهار کرد: گفتمان توام با نقد می‌تواند پاسخی برای مشکلات امروز جامعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی داشته باشد، اما آنچه که برای حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات حائز اهمیت است، توجه رقبا به فرق بین تخریب و نقد است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: تخریب هیچ تاثیری در حل مشکلات جامعه و پیشرفت کشور ندارد. باید فضای رقابت انتخاباتی به سمت ارائه راهکار و برنامه برای حل مشکلات مردم در حوزه تقنینی و نظارتی برود تا مردم نیز برای حضور در انتخابات دل گرم شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی از جناح‌های سیاسی با کوبیدن مجلس و دولت و جناحی که امروز سکاندار اداره کشور است به دنبال کسب رای هستند، اما نتیجه این کار بی‌اعتمادی مردم به نظام و انقلاب اسلامی است. این امر می‌تواند چالشی بر سر راه مشارکت مردم در انتخابات باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اساس برگزاری انتخابات حفظ جمهوریت نظام است، تصریح کرد: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، جمهوریت نظام تقویت می‌شود. امروز بخش زیادی از مردم منتقد وضعیت کنونی جامعه هستند اما نباید با تخریب یکدیگر مردم را ناامید کنیم. باید اجازه داد مردم با در نظر گرفتن واقعیت‌ها پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

فضای-رقابت-انتخاباتی رئیس-فراکسیون-پاسخگو-مجلس-شورای-اسلامی مازندمجلس