برگزیده ها
جوانگرایی حلال مشکلات کشور است/رای‌دهندگان به جوانان اعتماد کنند

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: حضور نمایندگان جوان در مجلس باعث افزایش بهره‌وری و کارامدتر شدن نهاد قانون گذاری می‌شود.

مازندمجلس:زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی و اجرایی، اظهار داشت: هدف از این کار، تغییر نسل نیست بلکه تلاش برای تغییر رویکرد‌ها و ساز و کار‌های اجرایی در کنار تغییر سن مدیران است که می‌تواند به پویایی کشورمان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه باید به نسل‌های جوان توجه کنیم و به آنها میدان دهیم تا خودشان را ثابت کنند، افزود: باید در راس کار، نشاط و شادابی وجود داشته باشد و جوانان منبع نشاط هستند و می‌توانند کار‌ها را به خوبی انجام دهند و باید به آنها اعتماد کنیم و به نسل‌های دهه 60 و 70 میدان دهیم تا خودشان را ارزیابی کنند و برای کشور مفید واقع شوند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از نهاد‌هایی که باید از ظرفیت جوانان در آن بهره برد، مجلس است، اضافه کرد: باید از جوانان متعهد، متخصص، ایده‌پرداز و همچنین دارای قدرت اجرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی از جمله مجلس استفاده کرد.

سعیدی ادامه داد:جوانان باید نقش بارزی در نهاد‌های تصمیم ساز و تصمیم‌گیر کشورمان داشته باشند. جوانان مومن و انقلابی باید در نهاد قانون گذاری به منظور افزایش بهره وری و کارآمدتر شدن حضور یابند و از ظرفیت آنان استفاده شود.

سعیدی با بیان اینکه رأی دهندگان باید به کاندیداهای جوان اعتماد کنند و از آنها برای حضور در مجلس حمایت کنند، تصریح کرد:یقینا روحیه جوانگرایی یکی از روحیاتی است که حلال بسیاری از مشکلات کشورمان است و میزان توجه به جوانان می‌تواند اثرات پر خیر و برکتی در اداره سیستم کشورمان داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز امیدواری از اینکه مجلس یازدهم به گونه‌ای شکل گیرد که گره‌گشای مسائل مردم در همه زمینه‌ها به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد، گفت:امیدوارم مجلس یازدهم از تمامی ظرفیت‌ها در بعد نظارت و قانون گذاری به‌خوبی استفاده کند، تا پارلمانی قوی داشته باشیم.

جوانگرایی مشکلات-اقتصادی-کشور رای-دهندگان مازندمجلس