برگزیده ها
امیدوارم مسئولان بتوانند زمینه تشکیل مجلسی در راس امور را فراهم کنند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: امیدوارم مسئولان بتوانند اعتماد مردم را تا حدی بازسازی کرده و زمینه تشکیل مجلسی در راس امور را فراهم کنند.

مازندمجلس: محمدرضا تابش صبح امروز در هجدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه در یک پیچ نفس‌گیر تاریخی هستیم، اظهار کرد: تحریم ها موجودیت نظام را نشانه گرفته است و برخی سوءتدبیرها و عملکردهای ناصواب، ناکارآمدی را به اذهان متبادر می سازد.

وی با اشاره به اهمیت بی اعتمادی جامعه به مسئولان خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان از سال‌ها پیش این وضعیت را پیش بینی می‌کردند، اما گوش شنوایی وجود نداشت؛ با این حال باید با سرعت برای رفع ابهامات مردم تلاش کنیم.

تابش در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: تلقی حاکمیت چندگانه کشور را در عرصه داخلی و بین المللی دچار مشکل کرده است. ساختارهای معیوب نمی تواند توسعه کشور و رفاه مردم را رقم بزند. فساد گسترده به خرمن اعتماد مردم آتش می زند. رکن مهم تحقق حکمرانی خوب یعنی قوانین کیفی در مجلس ملی و مردمی نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آستانه انتخابات، مسئولان بتوانند اعتماد مردم را تا حدی بازسازی کرده و زمینه تشکیل مجلسی در راس امور را فراهم کنند. مجلسی که نقطه اتکای مردم و بسترساز توسعه کشور باشد.

تابش در پایان تاکید کرد: ما باید تحولات جامعه را جدی بگیریم و به قدرت مردم و خصوصا جوانان و زنان ایمان بیاوریم.

نماینده-اصلاح‌طلب-مجلس حزب-مردم-سالاری مازندمجلس