برگزیده ها
تزویر شامیان انتخابات در روز ولادت حضرت زینب

اختصاصی مازندمجلس: در روز ولادت حضرت زینب (س) که به روز پرستار نیز نام‌گذاری شده است و در سال منتهی به انتخابات باید دید کسانی که فضای مجازی را پرکرده‌اند از پیام‌های تبریک خود، در زندگی سیاسی و سلوک اجتماعی خود تا چه میزان زینبی عمل کرده‌اند و زینت اهل بیت بوده‌اند، چرا که فرموده‌اند "کونوا لَنا زَیناً" شما زینت ما باشید.

اختصاصی مازندمجلس: در روز ولادت حضرت زینب (س) که به روز پرستار نیز نام‌گذاری شده است و در سال منتهی به انتخابات باید دید کسانی که فضای مجازی را پرکرده‌اند از پیام‌های تبریک خود، در زندگی سیاسی و سلوک اجتماعی خود تا چه میزان زینبی عمل کرده‌اند و زینت اهل بیت بوده‌اند، چرا که فرموده‌اند "کونوا لَنا زَیناً" شما زینت ما باشید.

بی‌شک تبریک روز پرستار و انتشار پوسترهایی از نام حضرت زینب، همه‌ی آن چیزی نیست که بتوان از خواص و نخبگان جامعه انتظار داشت. نخبگان جامعه باید توضیح دهند در کاهش آلام و رنج مردم تا چه میزان احساس نوع دوستی و پرستاری داشته و چه اقدامی انجام داده‌اند؟

نخبگان و نامزدهای انتخابات باید توضیح دهند در راستای مسئولیت اجتماعی و انسانی خود چه اقدام عام‌المنفعه‌ای را به ثمر رسانده‌اند.

چرا برخی از نامزدهای انتخابات شرایط سخت و دشوار معیشتی مردم را مستمسک رقابت‌های انتخاباتی کرده و با گروکشی حل مشکلات روزمره آنان، اندیشه و کرامت انسانی آنان را به وعده شامی می‌خرند.

شامیان انتخابات چه کرده‌اند که شامیان تاریخ نمی‌کنند؟

آیا بهتر نبود به جای آنکه به کاروان مردم زخم خوره از مشکلات اقتصادی ریشخند زده و آن را دستاویز اهداف انتخاباتی خود قرار دهیم در کنار مردم قرار گرفته و باری از مشکلات آنان برداریم؟

آیا خدمت به خلق پیش‌شرط پیروزی در انتخابات را می‌خواهد؟

آیا جز کرسی نمایندگی مجلس نمی‌توان مستمندی را دستگیری کرد؟

و در این میان اگر فردی بخواهد با حداقل داشته‌های شخصی و سرمایه اجتماعی خود گامی برای خدمت به مردم بردارد تنها به این دلیل که توانسته است در قلب‌های مردم جای گیرد مورد هجمه لشگر شام قرار می‌گیرد؟

در این میان، باید عملکرد برخی از نامزدهای انتخابات و حتی برخی مدیران و مسئولان که تبریک‌های شعاری آنان از دردمندی، وجدان انسانی، نوع‌دوستی و احساس مسئولیت اجتماعی و انسانی تهی است را تزویر نامید.

مجلس_یازدهم ساری_میاندورود شامیان_انتخابات مازندمجلس