برگزیده ها
 بیانیه بیش از ۱۰۰۰ نفر از مدیران رسانه‌های کشور در محکومیت ترور سردار سلیمانی

بیش از ۱۰۰۰ نفر از مدیران رسانه‌های کشور در محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکا در ترور سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان که برخلاف تمام موازین بین‌المللی بود، بیانیه صادر کردند.

مازندمجلس: متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

رسم دلاور مردان این سرزمین سروقامتی و استواری است و خوشا سرداری که با سربازی ولایت، زیستش مشق عشق بود و فرجامش چون عاشورائیان، ماندگار گردید و البته وعده الهی بر این است که خون نیز منشأ اثر خواهد شد.

بداند دنیا که "این فلات، پر از لشکر سلیمانی است" که از امروز، از همین امروز، نه با یک حاج قاسم سلیمانی که با یک لشکر سلیمانی روبه‌روست که مرگ را زندگی می‌کنند. با یک لشکر شهادت‌طلب روبه‌روست که دست توانای خدا خواهند شد برای گرفتن تقاص خون شهید. دنیا بداند با یک لشکر قلم به دست روبه‌روست که با بی‌نهایت واژه سرخ، به افشای چهره سیاه شیطان در کاخ سفید خواهند پرداخت.
دنیا اگر به نقشه ایران درست بنگرد، خواهد فهمید که در این بیشه یک شیر خفته است و "دنیا بداند شیر بی‌عکس‌العمل نیست" که سخت است این عکس‌العمل که دشمن را از این "عمل" پشیمان می‌کند.
جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، بیش از پیش نقاب نفاق از رخ مدعیان دروغین دموکراسی و مقابله با تروریسم برکشید و داعش‌پروران خون‌ریز را رسوا کرد تا سدهای مقاومت را مستحکم‌تر سازد.
و اینک بنا به وعده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح‌الله هر مسلسلی قلم شده است تا به راه فتح قدس شریف و در راه ظهور منجی موعود، همگان هم‌قدم شویم و بنابراین ضمن محکوم کردن هرگونه جنایت تروریستی، شهادت سردار دلسوز و مدافع مظلومان را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و محور مقاومت و عموم آزادگان عالم و مردم ایران تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجات از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
ما اصحاب رسانه ضمن اعلام همبستگی دوباره ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران. جدای از همه نگرش‌ها و اختلاف سلیقه‌های سیاسی، عهد می‌بندیم برای عظمت این کشور و تا لحظه نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و پشت سر پیشوای مسلمانان جهان انتقام خون به‌ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی را بگیریم.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
اسامی جمعی از مدیران امضاکننده این بیانیه:
علی متقیان (ایسنا)، پیام تیرانداز (فارس)، مجید قلی‌زاده (تسنیم)، الیاس حضرتی (اعتماد)، مهدی رحمانیان (شرق)، محمد شجاعیان (مهر)، مهدی عرفاتی (جام جم)، مهدی کشت‌دار (میزان)، مهدی شفیعی (ایران)، عبدالله گنجی (جوان)، بیژن نوباوه (عصر ایرانیان)، مسعود حیدری (ایلنا)، محسن پیرهادی (رسالت)، مرتضی خلفی‌زاده (آنا)، محمدامین ایمانجانی (فرهیختگان)، فرشاد مهدی‌پور (صبح نو)، هادی قاسمی (دانشجو)، محمدعلی نادعلی‌زاده (جماران)، بیژن مقدم (الف)، مهدی شکیبایی (قدس)، حمید رسایی (۹ دی)، مقداد ذکی‌زاده (دانا)، علی حیدری (صبح صادق)، مهدی جهان تیغی (جهان)، امیر محبیان (آریا)، محمودرضا امینی (موج)، جعفر محمدی (عصر ایران)، اصغر نعمتی (تجارت)، علی رجبی (ایسکانیوز)، مرتضی بیات (تقریب)، سیدحسین علوی (بسیج)، محمدصالح مفتاح (فردا)، بابک امینی (بولتن‌نیوز)، محمدحسین رضایی (۵۹۸) و ... .

-پرچم-مقدس-ایران -استکبار-جهانی ترور سردار سلیمانی مارندمجلس