برگزیده ها
شاعری: مسئولین نظامی و امنیتی انتقام سردار سلیمانی را بستانند

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا مقاومت محکم‌تر از گذشته ادامه یابد، ‌بنابراین مسئولین نظامی، امنیتی و اطلاعاتی انتقام خون سردار مظلوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از جنایتکاران جنگی آمریکایی بستانند.

مازندمجلس: علی محمد شاعری در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "سردار سلیمانی به شهادت رسید تا ایران بماند"، اظهار کرد: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا مقاومت محکم‌تر از گذشته ادامه یابد و به ما یاد دهد که چگونه سرباز ولایت باشیم و در این راه باید از جان و مال خود هم بگذریم و آن را تقدیم اسلام و انقلاب نماییم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به شهادت رسید تا مبارزه با تروریسم و افراط گرایی بهتر از گذشته ادامه یابد، گفت: امروز با سردار شهید میثاق می‌بندیم که راه او که ادامه راه امام حسین (ع) و شهدای کربلاست، ادامه خواهد داشت و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم بهشهر از مسئولین نظامی و امنیتی و اطلاعاتی نیز خواست که صدای ملت را بشنوند و انتقام خون سردار مظلوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از جنایتکاران جنگی آمریکایی بستانند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا نسبت به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی‌ها که برابر قانون مصوب ۱۳۹۷.۶.۱۳ باید استخدام می‌شدند، اقدام نکردید و چرا نظام رتبه بندی معلمان که بر اساس قانون برنامه پنجساله ششم مشخص شده است را اجرا نمی‌کنید و نیم میلیون معلم فرهیخته را در انتظار گذاشته‌اید؟

وی به وزیر راه و شهرستازی هم در رابطه با پروژه های راهداری و راه سازی تذکر داد و گفت: پروژه‌های شرق مازندران نیازمند توجه جدی می‌باشد و بعد از گذشت ۹ ماه از سیل ویرانگر سال جاری تاکنون هیچگونه اقدامی در جهت ترمیم راه‌های روستایی مناطق هزار جریب، نکا، بهشهر و گلوگاه صورت نگرفته است.

سردار-سلیمانی علی-محمد-شاعری مازندمجلس