برگزیده ها
 دکتر لاریجانی: تمام اعضای پنتاگون و وابستگان آنها تروریست محسوب می‌شوند

نمایندگان مجلس با سه فوریت و کلیات اصلاح طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان "سازمان تروریستی" توسط ایالات متحده آمریکا موافقت کردند.

مازندمجلس: نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سه فوریتی اصلاح طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان "سازمان تروریستی" توسط ایالات متحده آمریکا با اکثریت آراء به سه فوریت و کلیات این طرح رأی مثبت دادند.

دکتر علی لاریجانی در توضیح اصلاح طرح یاد شده، گفت: آمریکایی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کردند، لذا ما نیز در قانون قبلی فرماندهی مرکز آمریکا (سنت کام) نیروها، سازمان ها و نهادهای تحت اختیار این فرماندهی را به عنوان تروریست اعلام کردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با توجه به اقدام سفاکانه آمریکا که علنا ترامپ آن را پذیرفته و پنتاگون هم رسما مسئولیت عملیات را برعهده گرفته است، کلیه اعضا پنتاگون و شرکت ها و موسسات وابسته و فرماندهان و امران و عاملان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی جزء نیروهای تروریسم محسوب خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین آن ها تصور می کردند حاج قاسم سلیمانی عنصر اصلی مسئله مقاومت در منطقه است لذا ترامپ احمقانه اعلام کرد باید زودتر او را حذف می کردیم تا مقاومت منطقه آسیب ببیند؛ باید بدانند همه ملت ایران پشتیبان مقاومت هستند بنابراین در این اصلاح بودجه کافی فقط برای 2 ماه آخر سال 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران که مسئولیت مقاومت در منطقه را برعهده دارد اختصاص می دهیم.

نمایندگان-مجلس سازمان-تروریستی مازندمجلس