برگزیده ها
 ایران برای گرفتن انتقام از آمریکا، تاثیرگذارترین نقطه و کم هزینه ترین راه را انتخاب خواهد کرد

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه پاسخ ایران به آمریکا منطقی، کوبنده، پشیمان‌کننده و البته غیرهیجانی خواهد بود، گفت: به طور قطع ایران برای گرفتن انتقام از آمریکا تاثیرگذارترین نقطه و کم‌هزینه ترین راه را انتخاب خواهد کرد.

مازندمجلس: محمداسماعیل سعیدی با احمقانه خواندن اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در حالی هدف نیروهای آمریکایی قرار گرفت که به عنوان شخصیتی محبوب و تبلور غیرت انقلابی ملت های آزاده در منطقه و دنیای اسلام بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارات ترامپ در تهدید ایران بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از ترس از اقدام متقابل ایران خواند وگفت: آمریکا به خوبی می‌داند که ایران با کسی شوخی ندارد و همان طور که رهبری فرمودند دوره بزن در رو به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در انتظار واکنش جمهوری اسلامی و همچنین ملت‌های آزده جهان است ادامه داد: بر همین اساس است که اقدام به تهدیدات توییتری می کند تا به این طریق نشان دهد منفعل و سست نیست اما به هر حال آمریکا باید تبعات تصمیم خطرناک خود را بپذیرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران برای گرفتن انتقام از آمریکا تاثیرگذارترین نقطه و کم هزینه ترین راه را انتخاب خواهد کرد، تصریح کرد: پاسخ ایران به آمریکا منطقی، محکم، کوبنده، پشیمان کننده و البته غیر هیجانی خواهد بود.

-انتقام-از-آمریکا محمد-اسماعیل-سعیدی نماینده-مردم-تبریز مازندمجلس