برگزیده ها
 حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد حامل پیامی روشن به آمریکا بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حمله موشکی ایران به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکادر عراق نشان داد که ایران مانند سایر کشورها نیست و عکس العمل نشان می دهد.

مازندمجلس: علاءالدین بروجردی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق به دنبال ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری در اولین سخنان خودشان در ارتباط با جنایت آمریکایی ها و ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند که ما انتقام سختی خواهیم گرفت، طبیعی است که ایشان به عنوان فرمانده کل قوا سخنی که می گویند حق است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: همه جان بر کفان رزمنده ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انصافا به هنگام، هوشمندانه و دقیق عمل کردند و پیام را دقیقا به آمریکایی ها دادند و نشان دادند ایران مانند کشورهای منطقه نیست که هر غلطی بخواهند انجام دهند و ایران عکس العملی نشان ندهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم با اشاره به بیانیه سپاه پاسداران در ارتباط با حمله موشکی و انتقام جویانه از آمریکا اظهار داشت: بیانیه سپاه بسیار منطقی و اصولی بود، دراین بیانیه به کشورهای منطقه اعلام شد اگر پایگاه های نظامی خود را دراختیار آمریکا قرار دهند تا به ایران حمله شود، ما پایگاه هایشان را مورد هدف قرار می دهیم.

وی با اشاره به مصوبات مجالس ایران و عراق گفت: باید به اقداماتی که پیش از این حرکت این شجاعانه و هوشمندانه صورت گرفت نیز توجه کرد، دو کار مهم شکل گرفت، کاری که مجلس عراق انجام داد و مصوبه ای که مجلس شورای اسلامی ایران داشت.

بروجردی تصریح کرد: مجلس عراق مصوبه تاریخی و مهمی را گذاراند تا آمریکایی ها خاک عراق را ترک کنند همچنین کاری که مجلس شورای اسلامی انجام داد باعث شد تا پنتاگون و نیروهای اقدام کننده و عامل، تروریست محسوب شوند، این مصوبه فضا را برای اینکه سپاه اقدام کند باز کرد و این حق فراهم شد تا در انتقام گیری از تروریست ها وارد عمل شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تاکید کرد: ماده 51 منشور ملل متحد حق دفاع را برای همه ملت ها تعریف کرده است و ما از این حق استفاده کردیم، آمریکا بدانداگر بخواهد این بازی را ادامه دهد پاسخ های سخت تری دریافت خواهد کرد.

سپاه پاسداران بامداد امروز 18 دی ماه با حمله موشکی به بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، نسبت به ترور ناجوانمردانه شهید شپهبد قاسم سلیمانی واکنش نشان داد و انتقام گرفت.

-حمله-موشکی-ایران-به-پایگاه-عین‌الاسد -پایگاه-نظامی-آمریکادر-عراق مازندمجلس