برگزیده ها
 تخصیص ۱۸هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید در مرحله نخست اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از ۱.۵ میلیارد دلار پیش‌بینی شده تخصیص یافت.

مازندمجلس: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، گفت: اصلاحیه‌ای درباره این قانون با همراهی مجلس شورای اسلامی تهیه شده که در حال حاضر مراحل انتهایی خود را طی می‌کند، امیدوارم این اصلاحیه در مجلس دهم در صحن بررسی و برخی از مشکلات قانون موجود رفع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در مرحله نخست اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی 18 هزار و 300 میلیارد تومان از 1.5 میلیارد دلار پیش‌بینی شده تخصیص یافت.

وی اظهار کرد: باقی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نیز با نرخ‌های جدید به ریال تبدیل و در اختیار کارآفرینان شهرهای کمتر از 10 هزار نفر و روستاها قرار می گیرد.

عضو کابینه دوازدهم اضافه کرد: باید اعتبار پیش بینی شده برای اجرای قانون مذکور را به صورت چرخشی برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد به این معنا که از محل بازپرداخت آن می‌توان تسهیلات جدیدی را در اختیار متقاضیان قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از آنجایی که با موافقت مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان، قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، تصویب شد، رشد مناسبی در اشتغالزایی کشور ایجاد کرده، امیدواریم با ادامه مسیر وضعیت بهتر نیز شود.

ایجاد-اشتغال-پایدار-در-مناطق-روستایی-و-عشایری تخصیص-بودجه مازندمجلس