برگزیده ها
 خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهانکاران و ناصادقان با ملت هستم

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن انتقاد شدید از عدم صداقت برخی مسئولان با مردم، خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت شد.

مازندمجلس: متن یادداشت محمدرضا عارف که در صفحه اینستاگرامی وی منتشر شد به شرح زیر است:

«در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای بوئینگ و جان باختن تعدادی انسان بیگناه، از جمله جمعی از نخبگان کشورمان، موجی از نگرانی و تاثر، کشور و ملت ایران را فرا گرفته است. در بدو حادثه و در تسلیت قبلی از مسئولان امر خواستم با بررسی همه جانبه این رخداد ناگوار، پاسخگوی افکار عمومی باشند. متاسفانه آنچه غم این فقدان جانگداز را تشدید نمود، بی توجهی و عدم صداقت با افکار عمومی بود. این بی مسئولیتی که نمونه دیگر آن را در حادثه تشییع پیکر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در کرمان شاهد بودیم، اقتدار، وحدت و انسجام ملی را که خدای بزرگ به پاس خون پاک سردار سرافراز میهن، حاج قاسم سلیمانی، به کشور و ملت ما هدیه داده بود را تحت الشعاع قرار داده و زمینه شکاف افکنی بدخواهان کشور را فراهم آورد.

پرسیدنی است که در جمهوری اسلامی، که قرار بر آن بود که جمهوریت آن، مزین به ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد، چرا و توسط چه کسانی این ارزش ها نادیده انگاشته می شود و به اعتماد ملت و حاکمیت لطمات جبران ناپذیر وارد می نماید؟ در جمهوری اسلامی مورد پذیرش ملت، مصلحتی فراتر از اخلاق، امنیت و اصول اخلاقی و انسانی نداریم.

بر متولیان امر فرض است که در پاسخ به افکار عمومی و احترام به حساسیت های شکل گرفته و احساسات پاک ملت، پاسخی در خور بدهند.

از موضع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت می باشم.

ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این حادثه غم انگیز ،بر همه ما فرض است در دلجویی از خانواده این عزیزان از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.»

رئیس-فراکسیون-امید-مجلس-شورای-اسلامی -محمدرضا-عارف برخورد-در-خور-با-مقصران-هواپیمای-اوکراینی مازندمجلس