برگزیده ها
کمیسیون شوراها جلسه‌ای برای بررسی پرونده جان‌باختگان حادثه کرمان برگزار می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون شوراهای مجلس هفته آینده جلسه‌ای برای بررسی جزئیات پرونده حادثه جان‌باختن تعدادی از هموطنان کرمانی در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی تشکیل داده و نتیجه آن را به صحن اعلام می‌کند.

مازندمجلس: محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 24 دی) در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جلسه گفت: شما در جلسه گذشته گفتید در ارتباط با جان باختن جمعی از مردم کرمان در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون شوراها جلسه‌ای را با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان و سایر مسئولین تشکیل دهد اما تاکنون برنامه زمان بندی برای تشکیل این جلسه ارائه نشده است.

وی افزود: بنده در خواست دارم که هر چه سریعتر برای بررسی جزئیات این پرونده و پرداخت غرامت، دیه، بیمه و همچنین حمایت از مصدومان این حادثه جلسه تشکیل شود.

نماینده مردم کرمان ضمن تشکر از نامه‌ جمعی از نمایندگان برای شهید اعلام شدن این جان باختگان، ادامه داد: امیدوارم هر چه سریعتر این اقدام انجام شود.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به نماینده کرمان، اظهار داشت: کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای در این باره تشکیل می‌دهد و گزارش آن را به هیئت‌رئیسه به منظور بررسی در جلسه علنی ارائه می‌کند.

کمیسیون-شوراها جان‌باختگان-حادثه-کرمان مازندمجلس