برگزیده ها
تشکیل کمیته‌ ویژه در مجلس برای بررسی حادثه کرمان

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از تشکیل کارگروه ویژه مجلس برای بررسی ابعاد اتفاقات کرمان خبر داد.

مازندمجلس: اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه برای بررسی ابعاد مختلف جان باختن جمعی از هموطنان کرمانی در زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: بنده به همراه، محمد محمودی شاه‌نشین، محمدرضا پورابراهیمی و محمد مهدی زاهدی نمایندگان کرمان اعضای این کمیته هستیم.

وی افزود: اعضای کمیته در آینده‌ای نزدیک به کرمان سفر می‌کنیم و از محل حادثه بازدید و گزارشات دستگاه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، بیان داشت: این کمیته برای بررسی جزئیات این پرونده و پرداخت غرامت، دیه، بیمه و همچنین حمایت از مصدومان این حادثه تشکیل شده است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه اعضای کمیته برای بررسی موضوع جلسه‌ای نیز با شورای تامین استان کرمان برگزار خواهند کرد، ادامه داد: پس از بررسی ابعاد مختلف حادثه، اعضای کمیته گزارشی را تهیه و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می کنند.

سلیمی تأکید کرد: این کمیته در راستای بعد نظارتی مجلس و همچنین به در خواست برخی از نمایندگان که در جلسه علنی در طی تذکرات شفاهی خود خواهان بررسی ابعاد این اتفاق بودند تشکیل شده است.

تشکیل-کمیته‌-ویژه-در-مجلس بررسی-حادثه-کرمان مازندمجلس