برگزیده ها
نمایندگان مجلس وظایف‌شان را انجام دهند

رئیس مجلس خبرگان رهبری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا وظایف‌ نمایندگی‌شان را تمام و کمال انجام دهند.

مازندمجلس: آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه (26 دی) در سخنانی در نشست هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه شرایط امروز شرایط ویژه و مهمی است گفت: امروز، سالروز فرار شاه از کشور یعنی روز فرار استبداد و استعمار از کشورمان است، از این رو امروز را روز مبارکی می‌دانیم.

وی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: داغ این شهید بزرگوار داغ بسیار بزرگی بود و مردم ایران در تشییع این سردار رشید اسلام سنگ تمام گذاشتند؛ شهید سلیمانی حقیقتا یک رزمنده بی‌بدیل و بی‌نظیر بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهادت شهید سلیمانی وحدت کشور را افزایش داد و مردم در مراسمات تشییع این شهید عزیز دوباره با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند و حتماً خون شهید سلیمانی باعث برچیده شدن پایگاه‌های آمریکا در سطح منطقه خواهد شد، البته به برکت خون این شهید بزرگوار بود که انقلاب اسلامی سیلی محکمی به آمریکایی جنایتکار زد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به سرنگونی هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: سرنشینان این هواپیما همگی از عزیزان ما بودند و همگی جزو شهدا محسوب می‌شوند و من به خانواده‌‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم، البته اجازه نمی‌دهیم که هیچ‌کس از این خطای انسانی پیش‌آمده سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به خدمات سپاه به انقلاب و مردم گفت: سپاه در جریان حوادث مختلف و بلایای طبیعی سینه خود را برای کمک به مردم سپر کرده، چنین سپاهی که خود را فدای ملت کرده، مایه افتخار مردم ایران است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور سفیر انگلیس در تجمعات و تحریک معترضان گفت: انگلیس مایه فساد است و وزارت خارجه باید سفیر این کشور را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: تعداد 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت‌ مرکزی نظارت رد‌صلاحیت شده‌اند، البته این رد صلاحیت نهایی نیست و آنها می‌توانند شکایت کنند و شورای نگهبان با دقت تمام به همه شکایات رسیدگی خواهد کرد و اگر احیانا از میان کسانی که رد صلاحیت یا فاقد صلاحیت اعلام شده‌اند، اشتباهی صورت گرفته باشد حتماً اصلاح خواهد شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: مجلس آینده باید به وضعیت نابسامان مسکن و اقتصاد رسیدگی کند و حتماً باید مجلسی کارآمد باشد، نمایندگان مجلس آینده باید وظایف نمایندگی خودشان را تمام و کمال انجام دهند.

رئیس-مجلس-خبرگان-رهبری احمد-جنتی مازندمجلس