برگزیده ها
 تحریم انتخابات گزاره ای مردود است/ شورای نگهبان با دید وسیع تری به تاییدصلاحیت ها نگاه کند

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه یکی از شاخص‌های سنجش عیار جمهوری اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است، تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان را گزاره‌ ای مردود و بی اساس توصیف کرد.

مازندمجلس: ابوالفضل موسوی‌بیوکی با تاکید بر لزوم تلاش‌ها برای افزایش میزان مشارکت گفت: در این اصل که همگی باید در انتخابات شرکت کنیم هیچ تردیدی وجود ندارد، در این زمینه هر ایرانی که در مسیر سیاست‌های انقلاب است برای حفظ نظام باید در انتخابات شرکت کند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را یکی از شاخص‌های سنجش عیار جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: علاوه بر نگاه داخلی در سطح بین المللی نیز میزان مشارکت باعث مشروعیت بخشی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات فارغ از اینکه چه لیست و جریانی پیروز انتخابات باشد از نقاط قوت جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است ادامه داد: میزان مشارکت با عث خواهد شد قدرت چانه زنی ایران در مذاکرات به بالاترین سطح خود رسیده و فرصتی را برای امتیاز گیری از قدرتهای جهانی فراهم کند، بنابراین همه جریان ها اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان باید تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند.

وی حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی را یکی از راه های کسب اعتبار برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگرچه که آمریکایی ها تلاش کردند تظاهرات موردی بعد از سقوط هواپیما را بیشتر پوشش دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان را گزاره ای مردود عنوان کرد و گفت: امیدواریم شورای نگهبان در تجدیدنظری که قرار است در بررسی صلاحیت ها انجام دهد فضایی را فراهم کند که امکان ورود گروه بیشتری از نامزدها به عرصه انتخابات فراهم شود، به طور قطع اگر شورای نگهبان با دید وسیع تری به تاییدصلاحیت ها نگاه کند این اقدام می تواند به بالارفتن مشارکت و درپی آن مشروعیت بخشی به جمهوری اسلامی کمک کند.

-تحریم-انتخابات شورای-نگهبان -تاییدصلاحیت مازندمجلس