برگزیده ها
22 بهمن؛ زمان اعلام نتایج قطعی اسامی داوطلبین انتخابات

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: زمان اعلام نتایج قطعی اسامی داوطلبین انتخابات مجلس، 22 بهمن ماه خواهد بود و گمانه زنی ها در شرایط کنونی بی اساس است.

مازندمجلس: حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی ضمن تقدیر از همکاری تمام مسئولین در امر انتخابات و سعه صدر داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از بررسی و اعلام نظر هیئت مرکزی انتخابات، در حال حاضر شکایات واصله در شورای نگهبان در حال رسیدگی است و این روند با دقت لازم از سوی فقها و حقوقدانان انجام می گیرد.

وی افزود: یازدهم بهمن ماه صلاحیت داوطلبین (افرادی تائید شده یا رد شده) مشخص می شود و رد صلاحیت شدگان از تاریخ یازدهم بهمن ماه ۹۸ به مدت 3 روز فرصت دارند به شورای نگهبان تهران بر اساس آدرسی که اعلام خواهد شد، مراجعه و شکایت خود را ارائه کنند.

مبارک آبادی با تاکید بر اینکه آمار، اسامی یا مطالبی که بعضا در این خصوص، در سطح استان پخش می شود، صحت نداشته و گمانه زنی‌هایی که مطرح می شود، بی اساس است، اظهار کرد: اعلام قطعی تائید یا رد صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه انجام خواهد شد.

-اعلام-نتایج-قطعی-اسامی-داوطلبین-انتخابات مازندمجلس