برگزیده ها
در انتخابات پیش رو بیشتر مردم به حرف احزاب گوش نمی‌دهند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اعتقاد دارم در این دوره انتخابات شاید بیشتر مردم به حرف احزاب گوش ندهند، اظهار کرد: شاید آن گونه ترسیم شود که مردم در انتظاری که از اصلاح‌طلب‌ها و اصول‌گرایان داشته‌اند به اهداف خود نرسیده باشند.

مازندمجلس: محمد وحدتی هلان در پیش‌بینی فضای انتخاباتی پیش روی کشور در خصوص اینکه گرایش‌های موجود و جناح‌ها در ایجاد فضای انتخابات چقدر تأثیر دارند، گفت: فضای سیاسی جامعه امروز به گونه‌ای است که نشان می‌دهد تمام گروه‌ها وارد انتخابات خواهند شد و هر چه بیشتر به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم شور و شوق بیشتر می‌شود و فضای انتخاباتی گرمای بیشتری را شاهد خواهد بود.

وی افزود: تمام گروه‌های سیاسی اعم از اصول‌گرایان، اصلاح طلبان، مستقلین و پایداری‌ها هم علاقه دارند که وارد این کارزار شوند و هم کاندیداهای خود را تا حدودی معرفی کرده‌اند. در واقع از اکنون مشخص است در بسیاری از شهرها و شهرستان‌ها تقریبا این جریان‌ها کاندیداهای خود را مشخص کرده و رسمی یا غیررسمی فعالیت می‌کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: فکر می‌کنم انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود. معتقدم تمام اقشار مردم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و انتخابات از شور و شوق خاصی برخوردار خواهد بود. عده‌ای اعتقاد دارند شاید به خاطر برخی مسائل به خصوص رد صلاحیت‌ها استقبال از انتخابات گسترده نباشد ولی من این اعتقاد را ندارم چرا که پیش از این در زمان ثبت نام‌های کاندیداها بسیاری معتقد بودند افراد کمتری ثبت نام خواهند کرد اما در عمل شاهد بودیم استقبال زیادی انجام شد و در ثبت نام‌ها افزایش دو برابری را شاهد بودیم. انتخابات هم به همین پرشوری خواهد بود. مردم پای صندوق رأی خواهد رفت و فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

وحدتی در خصوص اینکه آیا دو قطبی‌های همیشگی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در شرایط فعلی پاسخگوی فضای انتخابات خواهند بود یا خیر؟ اظهار کرد: اعتقاد دارم در این دوره بیشتر مردم به حرف احزاب گوش ندهند. اعتقاد دارم مردم در این انتخابات به افرادی رأی دهند که آن ها بتوانند پاسخگوی نیازهای امروز جامعه باشند. شاید این گونه ترسیم شود که مردم در انتظاری که از اصلاح طلب‌ها و اصول‌گرایان داشتند به اهداف خود نرسیده باشند و این احتمال را می‌دهم که در این دوره مردم به کسانی رأی دهند که قابل اعتماد آن‌ها بوده و مطمئن باشند که آن فرد می‌تواند در جامعه مشکلات را حل کند.

انتخابات احزاب اصلاح‌طلب‌ مازندمجلس