برگزیده ها
 نهادهای نظارتی و اجرایی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تلاش کنند

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: همه برای حضور حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای تلاش کنند به ویژه آنهایی که در انتخابات نقش اجرایی و نظارتی دارند، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مازندمجلس: یحیی کمالی‌پور به لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: مردم برای حضور در صحنه انتخابات و رفتن به پای صندوق‌های رای یک وظیفه دینی و شرعی دارند که در همه ادوار به خوبی به آن عمل کرده اند.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی هم باید مراقبت کنند که از امید مردم کاسته نشود و همچنین رقابت حداکثری را در میان مردم ایجاد کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات پیش‌رو اشاره و اظهار کرد: نگاه رهبری بیانگر این واقعیت بود که هرچه حضور مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد این مسئله برگ برنده‌ای برای تایید نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادامه افزود: شرایط امروز کشور می طلبد همه برای حضور حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای تلاش کنند به ویژه آنهایی که در انتخابات نقش اجرایی و نظارتی دارند، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

-نهادهای-نظارتی-و-اجرایی صندوق-رای مازندمجلس