برگزیده ها
 حضور حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر نقشه های دشمن می کشد

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: حضور حداکثری ملت در انتخابات روز ۲ اسفند، خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن برای تضعیف کشور خواهد کشید.

مازندمجلس: علیرضا سلیمی با اشاره به سخنان رهبری درخصوص حضور و مشارکت حداکثری ملت در انتخابات مجلس گفت: مجلس یکی از مهم ترین نهاد های جمهوری اسلامی محسوب شده و دشمن با برنامه‌ریزی گسترده در تلاش است تا مردم را از حضور پرشور در انتخابات دلسرد کند، لذا مردم با هوشیاری لازم باید توطئه‌های دشمن را به دقت رصد کرده و در این زمینه از هرگونه اقدامی که بهانه به دست دشمن بدهد جلوگیری کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم، کاندیداها و طرفدارانشان باید با شور و نشاط بسیار وارد میدان انتخابات شده و باید با حضور پر شور در صحنه، تنور انتخابات را داغ نگه دارند تا دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام بمانند.

این نماینده مجلس در دوره دهم، برگزاری انتخابات را بیمه کننده نظام خواند و تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم با حضور حداکثری در انتخابات قطعا به گرمی و نشاط انتخابات افزوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی که انتخابات ایران به شدت در تیررس دشمنان است مردم باید با هوشیاری و مراقبت لازم توطئه‌های دشمنان را رصد کرده و با حضور موثر خود اجازه هیچ‌گونه حرکتی را به آنها ندهند.

سلیمی با بیان اینکه دشمن از راه‌های گوناگون سعی در ایجاد چالش در انتخابات آینده مجلس دارد، تاکید کرد: دشمنان با ایجاد درگیری بین گروه‌های مختلف، تحریک مردم برای اختلافات مذهبی و تحریک کردن گروهی در انتخابات علیه گروه دیگر سعی دارند تا حضور مردم را کم‌رنگ کنند، اما مردم باید با هوشیاری از این توطئه‌‎ها بار دیگر انقلاب ایران را بیمه کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: حضور حداکثری ملت در انتخابات روز 2 اسفند، خط بطلانی بر نقش های شوم دشمن برای تضعیف کشور خواهد بود، بنابراین از مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در خواست می شود که با حضور خود در انتخابات سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی بزنند. 

حضور-حداکثری-در-انتخابات -تضعیف-کشور مازندمجلس