برگزیده ها
 رعایت اصول اخلاقی جزو اولویت‌های انتخاباتی جناح‌های سیاسی باشد

نماینده مردم تبریز گفت: جناح‌های سیاسی باید در ایام انتخابات اصول اخلاقی را رعایت کنند؛ چراکه این مسئله در جلب اعتماد ملت بسیار اثرگذار است و همچنین سبب ناامیدی دشمنان کشور خواهد شد.

مازندمجلس: محمد اسماعیل سعیدی به لزوم رعایت اخلاق و همچنین حفظ منافع ملی در زمان تبلیغات انتخابات آتی مجلس از سوی جناح‌های سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی یک مسئله بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور بشمار می‌رود.

وی در ادامه به تلاش‌های دشمنان ایران اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در ادوار انتخابات تاکید کرد و افزود: در ادوار انتخابات نظام سلطه و بدخواهان جمهوری اسلامی سعی کردند به نحوی در روند انتخابات تاثیرگذار باشند و همچنین از حضور مردم در صحنه انتخابات ممانعت به عمل آورند، اما همیشه با حضور مردم توطئه این خناسان خنثی شد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: هر زمانی که دشمنان خواستند از مشارکت مردم در انتخابات بهره‌‌برداری کنند ما باید در نقطه مقابل آنها بایستیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم تا به اهداف خود دست پیدا نکنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به لزوم رعایت اخلاق و حفظ منافع ملی در سخنان تبلیغاتی نامزدهای انتخابات اشاره و تصریح کرد: همه جریانات سیاسی کشور باید خطوط قرمز کشور که همان حفظ منافع ملی بشمار می‌رود را مدنظر خود قرار دهند و هر کجا احساس شود که اقدامات، سخنان و موضعگیری آنها منافع ملی را زیر سوال می‌برد، باید از آن بپرهیزند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: نامزدهای انتخاباتی باید در ایام انتخابات اصول اخلاقی را رعایت کنند؛ چراکه رعایت این مسئله در جلب اعتماد ملت بسیار اثرگذار است و اگر بنا باشد ما اخلاق و انصاف را در زمان تبلیغات انتخابات رعایت نکنیم و به هر بداخلاقی برای کسب رای روی بیاوریم؛ بدون شک باعث می‌شود که همه متضرر شوند که البته جناح‌های سیاسی باید رعایت اصول اخلاقی را جز اولویت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

محمد-اسماعیل-سعیدی فراکسیون-نمایندگان-ولایی مازندمجلس