برگزیده ها
ماراتن انتخاب کاندیداهای تهران آغاز شد/ تعیین لیست ائتلاف نیروهای انقلاب از برگزیدگان پارلمان مردمی

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آغاز مرحله انتخاب مردمی کاندیداهای شورای ائتلاف در تهران گفت: از ساعاتی پیش مرحله رأی‌گیری از نمایندگان مردم تهران برای انتخاب سه برابر ظرفیت کاندیداهای مورد نیاز لیست تهران آغاز شد.

مازندمجلس: محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آغاز مرحله انتخاب مردمی کاندیداهای شورای ائتلاف در تهران، گفت: از ساعاتی پیش مرحله رأی‌گیری از نمایندگان مردم تهران برای انتخاب سه برابر ظرفیت کاندیداهای مورد نیاز لیست تهران آغاز شد.

پیرهادی ادامه داد: این رویداد در واقع یک ماراتن انتخاب مردمی است که برای اولین بار توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طراحی شده و نمایندگان مردم ــ 8000 نفر منتخب در شوراهای محلی ائتلاف نیروهای انقلاب کنار نمایندگان احزاب، اقشار، اصناف، اقوام و گروه‌های دیگر ــ به انتخاب گزینه‌های مورد نظر خود خواهند پرداخت. بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، 8000 نفر مشارکت کننده در این رأی‌گیری الکترونیکی، باید به فهرستی 30نفره از میان کاندیداهای معرفی‌شده به مجمع عمومی تهران، رأی دهند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: پس از پایان رأی‌گیری، بر اساس فراوانی رأی افراد، لیستی 3 برابر ظرفیت مورد نیاز در تهران تهیه می‌شود که به هیئت انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ارائه و مرحله پایانی رسیدن به فهرست 30نفره تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت انتخاب متشکل از اعضای شورای مرکزی بدون حضور اعضای کاندیداشده، به‌همراه نمایندگان احزاب، اقشار، اصناف، اقوام و شورای ائتلاف محلات تهران خواهد بود که در مجمع انتخاب شده‌اند که در نهایت با مشارکت مردمی لیست نهایی تهران را ارائه خواهند کرد.

پیرهادی، اظهارداشت: مشارکت کنندگان در رأی‌گیری الکترونیکی همزمان با رأی‌دهی به فهرستی 30نفره از میان نامزدهای معرفی‌شده، به یک الی سه نفر نیز به‌عنوان نماینده خود برای عضویت در هیئت انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، رأی خواهند داد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: زمان رأی‌گیری که از اوایل صبح امروز 8 بهمن ماه آغاز شده تا ساعت 18 فردا 9 بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد و نمایندگان قشرهای مختلف، در این فرصت می‌توانند با مراجعه به سامانه، رأی خود را ارائه دهند.

سخنگوی-شورای-ائتلاف مازندمجلس